Dit ben ik

Hoi hoi, leuk dat je een kijkje komt nemen op mijn blog.
Kathy, mama van twee meiden, lief van Mark en werk als juf in het basisonderwijs. In ons gezin wonen ook hond Saartje en onze twee poezen.
Ik word blij van creatief bezig zijn; naaien, bakken, koken, fröbelen, foto's maken en erop trekken met onze T3 camper.
Sinds 2011 heb ik een project opgezet dat Geef het door! heet: babyspullen die mensen niet meer nodig hebben worden complete babypaketten die bij mensen terecht komen die het hard nodig hebben.
Sinds december blog ik voor dewereldvanmorgen.nl Een site dat gaat over duurzaamheid.

Ik noem mijn blog: HARTEDINGEN. Op deze blog staan de dingen die mij blij maken en een sprongetje van geluk geven.

Veel kijk- en leesplezier!



zaterdag 14 november 2015

Op reis in Nederland

Op reis door het prachtige Nederland.
Emma heeft topo op school en wij namen haar mee in de herfstvakantie voor ervaringsgericht onderwijs naar Drenthe, Groningen en Friesland. Haha wat wil je met beide ouders als meester en juf :)
Vanuit ons huis in Huissen (Arnhem) een eind rijden maar we hadden het er graag voor over:
 Hunnenbedden, het boerenlandleven, Pieterburen met de zeehondencrèche, Afsluitduik
en Fries suikerbrood.
De route die we reden volgde Emma in haar atlas.
 
 
Lopen over kleigrond in Groningen.
Emma krijgt uitleg van haar papa hoe de sluizen werken.
Rijden over de Afsluitdijk. Bijzonder hoe dit 100 jaar geleden gemaakt is door de mens. 
 
 We sliepen in de camper. En koud dat het was! Saartje onze hond sliep in het prinsessententje.
Wat een heerlijk avontuur was hetNu nog 9 provincies te gaan. Joehee.

1 opmerking:

  1. Wat een waanzinnig leuk idee!! Ik ben nu wel heel erg benieuwd hoe haar topo is gegaan.

    Groeten, Anna Marie.

    BeantwoordenVerwijderen

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...