Dit ben ik

Hoi hoi, leuk dat je een kijkje komt nemen op mijn blog.
Kathy, mama van twee meiden, lief van Mark en werk als juf in het basisonderwijs. In ons gezin wonen ook hond Saartje en onze twee poezen.
Ik word blij van creatief bezig zijn; naaien, bakken, koken, fröbelen, foto's maken en erop trekken met onze T3 camper.
Sinds 2011 heb ik een project opgezet dat Geef het door! heet: babyspullen die mensen niet meer nodig hebben worden complete babypaketten die bij mensen terecht komen die het hard nodig hebben.
Sinds december blog ik voor dewereldvanmorgen.nl Een site dat gaat over duurzaamheid.

Ik noem mijn blog: HARTEDINGEN. Op deze blog staan de dingen die mij blij maken en een sprongetje van geluk geven.

Veel kijk- en leesplezier!



donderdag 11 december 2014

recycle creatief #5

Bij de kringloop en op de rommelmarkt kom ik zoveel leuke dingen tegen. Het kriebelt om er leuke dingen mee te doen en er eventueel iets anders van te maken. Ik vind het leuk om dit met je te delen.
 Misschien inspireert het jou ook.
 
 De afgelopen weken kocht ik via Markplaats en bij de Kringloop twee meubeltjes en ging aan de slag om ze mooi op te knappen. Onderaan staat een foto in welke staat ik hem kocht.
 
 
 
Dit buikkastje kreeg al eerder een nieuwe look.
Er staat een kinderwagen te wachten op een nieuw fris uiterlijk. Daarover later meer.
 
Fijne avond!
 


4 opmerkingen:

  1. Ik kan me voorstellen dat je blij bent met het resultaat, ben benieuwd naar de poppenwagen. Wat betreft de kastjes je hebt echt eer van je werk en ook nog eens goed voor het milieu;-)

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Ze zijn super geworden, en zelfs aan de binnenkant geverfd! XX Esther

    BeantwoordenVerwijderen
  3. super!!prachtig!!en al die leuke dingetjes,spulletjes op en naast je kastjes!
    groeten en fijn weekend uit belgie debora

    BeantwoordenVerwijderen

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...