Dit ben ik

Hoi hoi, leuk dat je een kijkje komt nemen op mijn blog.
Kathy, mama van twee meiden, lief van Mark en werk als juf in het basisonderwijs. In ons gezin wonen ook hond Saartje en onze twee poezen.
Ik word blij van creatief bezig zijn; naaien, bakken, koken, fröbelen, foto's maken en erop trekken met onze T3 camper.
Sinds 2011 heb ik een project opgezet dat Geef het door! heet: babyspullen die mensen niet meer nodig hebben worden complete babypaketten die bij mensen terecht komen die het hard nodig hebben.
Sinds december blog ik voor dewereldvanmorgen.nl Een site dat gaat over duurzaamheid.

Ik noem mijn blog: HARTEDINGEN. Op deze blog staan de dingen die mij blij maken en een sprongetje van geluk geven.

Veel kijk- en leesplezier!



zaterdag 22 november 2014

Sint Maarten en Sinterklaas

Nu er twee feesten in deze maand zitten, wilde ik ze nog laten zien.
Sint Maarten: elk jaar de pompoen uithollen en liedjes zingen langs de huizen.
Sofie begon er over toen het in de avond eerder donker werd.. Zo mooi is het dat tradities een houvast in het jaar is geven. Een houvast voor kinderen om de seizoenen en het leven daaromheen te kennen en herkennen.
2 jaar geleden
vorig jaar
dit jaar
dit jaar
 
En natuurlijk Sinterklaas die met de boot aankomt!
 

Fijne pakjesavond alvast!
 

Geen opmerkingen:

Een reactie plaatsen

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...