Dit ben ik

Hoi hoi, leuk dat je een kijkje komt nemen op mijn blog.
Kathy, mama van twee meiden, lief van Mark en werk als juf in het basisonderwijs. In ons gezin wonen ook hond Saartje en onze twee poezen.
Ik word blij van creatief bezig zijn; naaien, bakken, koken, fröbelen, foto's maken en erop trekken met onze T3 camper.
Sinds 2011 heb ik een project opgezet dat Geef het door! heet: babyspullen die mensen niet meer nodig hebben worden complete babypaketten die bij mensen terecht komen die het hard nodig hebben.
Sinds december blog ik voor dewereldvanmorgen.nl Een site dat gaat over duurzaamheid.

Ik noem mijn blog: HARTEDINGEN. Op deze blog staan de dingen die mij blij maken en een sprongetje van geluk geven.

Veel kijk- en leesplezier!



maandag 3 november 2014

nieuwe keuken

Wij hebben een geweldig nieuwe keuken gekregen. 
 Ben er helemaal blij mee.


9 opmerkingen:

  1. Veel plezier met je nieuwe keuken, ziet er mooi uit!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. mooi,mooi je nieuwe keuken!!!groeten uit westvlaanderen belgie van debora

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Ik kan me voorstellen het ziet er supergezellig uit! XX Esther

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Ziet er mooi en gezellig uit bij jullie in de nieuwe keuken!

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Wat een mooie gezellige nieuwe keuken ;)
    We wilde je bedanken voor de leuke give-away, het boekje werdt hier meteen
    gelezen oh mama dat is een leuk boekje, en dat vosje ging ook gelijk tussen de koude handjes
    wat is dat lekker mama, ja dat heb je van Kathy gekregen ze liep gelijk naar wat sieraden
    van de swap van een jaar geleden daar heb ik dit ook van gekregen en mijn paddenstoel die op mijn nachtkastje staat, ja vertelde ik oh wat lief :)
    Nou dus het is in de smaak gevallen, nou moet mama nog wat leuks gaan maken van het stofje etc.
    Nou Kathy bedankt, en ik zal voor de Sint iets leuks opsturen.

    Liefs Alexandra

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Graag wilde ik je vertellen dat ik met heel veel plezier je blog lees. Ik ben gek op de kleuren die je gebruikt en ook de liefde voor kinderen die uit je blog spreekt.

    Nu ik je nieuwe keuken zie moet ik gewoon reageren. Sinds een aantal weken hebben wij een nieuwe keuken. Net als jij zijn wij daar meer dan blij mee. Als ik dan zie dat je hebt gekozen voor exact dezelfde deurtjes en greeplijst word ik blij. Smaakvol!! Ons aanrechtblad is grijs, maar geeft dezelfde look.

    Helaas ben ik nog nooit toegekomen aan een blog, dus moet ik hier wel anoniem een reactie achterlaten.

    Ik hoop nog vaak van je blogjes te kunnen genieten en inspiratie halen uit je knutsels.

    Bedankt voor het plezier dat ik beleef aan je blog.

    Groetjes,
    Danielle Duijmelinck

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Dat ziet er heel erg gezellig uit hoor! Leuke kleuren allemaal hoor.

    BeantwoordenVerwijderen

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...