Dit ben ik

Hoi hoi, leuk dat je een kijkje komt nemen op mijn blog.
Kathy, mama van twee meiden, lief van Mark en werk als juf in het basisonderwijs. In ons gezin wonen ook hond Saartje en onze twee poezen.
Ik word blij van creatief bezig zijn; naaien, bakken, koken, fröbelen, foto's maken en erop trekken met onze T3 camper.
Sinds 2011 heb ik een project opgezet dat Geef het door! heet: babyspullen die mensen niet meer nodig hebben worden complete babypaketten die bij mensen terecht komen die het hard nodig hebben.
Sinds december blog ik voor dewereldvanmorgen.nl Een site dat gaat over duurzaamheid.

Ik noem mijn blog: HARTEDINGEN. Op deze blog staan de dingen die mij blij maken en een sprongetje van geluk geven.

Veel kijk- en leesplezier!



donderdag 16 oktober 2014

appelkruimeltaart in a jar

Aanstaande zondag komen de mensen uit onze buurt voor een high tea bij ons thuis.
De reden is omdat wij een nieuwe keuken hebben gekregen en er nu met trots een super fornuis in staat die graag taarten bakt. Of ben ik het die graag taarten bakt :)
Op deze middag ga ik als extraatje deze ~appelkruimeltaart in a jar~ verloten.
Kan die diegene thuis ook lekker bakken.

3 opmerkingen:

  1. Geweldig, een nieuwe keuken! Leuk idee om dan de buren uit te nodigen. En zo'n pot verloten, geweldig! Jammer dat ik niet bij je in de buurt woon ;)

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Hoi,
    Nou, ik zou wel zo'n pot willen winnen.
    Ik ben dol op koken en bakken!

    groetjes, Marleen

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Hier ook altijd taarten bakken en cakes tussendoor. Leuk idee een appeltaart in een pot. Ik doe graag mee voor de kinderen. En van harte met je nieuwe keuken. Hopelijk bevalt hij goed en komen er prachtige taarten uit de oven tevoorschijn.

    Anna Marie.

    BeantwoordenVerwijderen

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...