Dit ben ik

Hoi hoi, leuk dat je een kijkje komt nemen op mijn blog.
Kathy, mama van twee meiden, lief van Mark en werk als juf in het basisonderwijs. In ons gezin wonen ook hond Saartje en onze twee poezen.
Ik word blij van creatief bezig zijn; naaien, bakken, koken, fröbelen, foto's maken en erop trekken met onze T3 camper.
Sinds 2011 heb ik een project opgezet dat Geef het door! heet: babyspullen die mensen niet meer nodig hebben worden complete babypaketten die bij mensen terecht komen die het hard nodig hebben.
Sinds december blog ik voor dewereldvanmorgen.nl Een site dat gaat over duurzaamheid.

Ik noem mijn blog: HARTEDINGEN. Op deze blog staan de dingen die mij blij maken en een sprongetje van geluk geven.

Veel kijk- en leesplezier!



dinsdag 18 maart 2014

ik ga op bezoek en neem mee...een appelkruimeltaart


Dat ik van bakken houd, hebben jullie al eerder op mijn blog kunnen lezen en zien.
Dit keer bakte ik een appelkruimeltaart voor mensen bij wie wij waren uitgenodigd voor het avond eten.

De gastvrouw had allerlei hapjes zelf gemaakt. Heerlijk! om je vingers bij af te likken.

2 opmerkingen:

  1. Wat jammer dat ik geen geurcomputer heb, maar hij ziet er erg lekker uit!

    BeantwoordenVerwijderen

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...