Dit ben ik

Hoi hoi, leuk dat je een kijkje komt nemen op mijn blog.
Kathy, mama van twee meiden, lief van Mark en werk als juf in het basisonderwijs. In ons gezin wonen ook hond Saartje en onze twee poezen.
Ik word blij van creatief bezig zijn; naaien, bakken, koken, fröbelen, foto's maken en erop trekken met onze T3 camper.
Sinds 2011 heb ik een project opgezet dat Geef het door! heet: babyspullen die mensen niet meer nodig hebben worden complete babypaketten die bij mensen terecht komen die het hard nodig hebben.
Sinds december blog ik voor dewereldvanmorgen.nl Een site dat gaat over duurzaamheid.

Ik noem mijn blog: HARTEDINGEN. Op deze blog staan de dingen die mij blij maken en een sprongetje van geluk geven.

Veel kijk- en leesplezier!



woensdag 26 maart 2014

cadeautjes

Voor twee jarige zusjes maakte ik deze vrolijke shirts.
Ik gebruikte het flockfolie en bewerkte het geheel met een paar strikjes.
Ik vind het altijd erg leuk om iets speciaal voor iemand te maken.

Wat vind jij van gemaakte cadeautjes?
 
 
~Een glimlach van een kind is als een cadeau met een strik~
 

3 opmerkingen:

  1. Leuk gemaakt!
    Vind het zelf ook leuk om iets voor een ander te maken en dan cadeau te geven!

    Groetjes Diane

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Zelfgemaakte cadeautjes zijn de allerleukste!! Iemand doet moeite voor je en denkt na over wat je leuk zou vinden.
    Hou ook van het geven van een zelfgemaakt cadeautje, maar ben daar ook onzeker over, vindt de ontvanger het dan ook wel leuk... Krijg soms wel een verzoekje.

    BeantwoordenVerwijderen

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...