Dit ben ik

Hoi hoi, leuk dat je een kijkje komt nemen op mijn blog.
Kathy, mama van twee meiden, lief van Mark en werk als juf in het basisonderwijs. In ons gezin wonen ook hond Saartje en onze twee poezen.
Ik word blij van creatief bezig zijn; naaien, bakken, koken, fröbelen, foto's maken en erop trekken met onze T3 camper.
Sinds 2011 heb ik een project opgezet dat Geef het door! heet: babyspullen die mensen niet meer nodig hebben worden complete babypaketten die bij mensen terecht komen die het hard nodig hebben.
Sinds december blog ik voor dewereldvanmorgen.nl Een site dat gaat over duurzaamheid.

Ik noem mijn blog: HARTEDINGEN. Op deze blog staan de dingen die mij blij maken en een sprongetje van geluk geven.

Veel kijk- en leesplezier!



dinsdag 25 februari 2014

bakken


In hou erg van bakken en daarna mooi serveren.
Ik dacht: laat ik eens wat foto's plaatsen van wat ik zoal gebakken heb.
 
chocoladebroodjes
fruitcakejes
appeltaart
roze cake
kaasstengels
mousse met aardbeien en koek
 speculaas
 
 Bakken is voor mij elke keer een feestje. Heerlijk!
 
liefs kathy

4 opmerkingen:

  1. Ik ben zelf echt geen bakster, maar wat ziet dit er allemaal lekker uit zeg!! gr. Hennie

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Ik houd ook erg van bakken en koken en dit ziet er écht uit als een feestje!!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. oh, man toch! Ik zit hier zo waar te kwijlen :)

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Hallo, via via kom ik op je blog wat ben jij creatief en doe je veel! Ik zat zo een hele poos te lezen en kijken. Ik ga je volgen, vind het leuk en gezellig. Ik zag ook dat jullie een kampeerbusje hebben? Jaloers! Misschein vind je het ook leuk eens bij mij te kijken? Fijn weekend, xx Esther

    BeantwoordenVerwijderen

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...