Dit ben ik

Hoi hoi, leuk dat je een kijkje komt nemen op mijn blog.
Kathy, mama van twee meiden, lief van Mark en werk als juf in het basisonderwijs. In ons gezin wonen ook hond Saartje en onze twee poezen.
Ik word blij van creatief bezig zijn; naaien, bakken, koken, fröbelen, foto's maken en erop trekken met onze T3 camper.
Sinds 2011 heb ik een project opgezet dat Geef het door! heet: babyspullen die mensen niet meer nodig hebben worden complete babypaketten die bij mensen terecht komen die het hard nodig hebben.
Sinds december blog ik voor dewereldvanmorgen.nl Een site dat gaat over duurzaamheid.

Ik noem mijn blog: HARTEDINGEN. Op deze blog staan de dingen die mij blij maken en een sprongetje van geluk geven.

Veel kijk- en leesplezier!



donderdag 26 december 2013

rokjes


Als je het aan mij had gevraag of ik ooit een rokje zou leren maken zou ik je vragend aan hebben gekeken. Haha, maar daar kwam verandering in. Van oma (via een vriendin) kreeg ik naailes en maakten we samen mijn eerste rokje voor Sofie, met hertjes en binnenvoering omdat het anders te koud zou zijn in deze decembermaand.
En ja, toen kreeg ik zin om er nog een te maken, alleen! en dat lukte ook nog.
Dus hopsakee, kom maar hier met een rokjespatroon, we proberen het gewoon.

 

4 opmerkingen:

  1. Ooh, dat stofje van die appeltjes, te leuk! Waar komt die vandaan als ik vragen mag? Wat een leuke rokjes! Vast de eersten van vele rokjes... ;)

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Dat is je goed gelukt zeg, en idd dat rokje met die appeltjes is zo lief ;)

    Liefs ♥ Alexandra

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Oh wat superrr! Yeah you go girl en ja hoor heb je berichtje destijds gelezen ;). Warme groetjes en knuffels



    Van mij, voor jou11 december 2013 19:52
    Lieve lieve! Susan, ik kreeg een hele mooie engel met steentje door mijn brievenbus. Dank, dank! je wel. Super lief van je. En de kaart met de 2 engeltjes erop heeft ook een mooi plekje in mijn huis gekregen. Je bent zelf een engel! dat je zoveel post stuurt. lieve groetjes kathy

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties

    Susan van der Zwaag - Sondeyker13 december 2013 07:01
    Helemaal super dat het goed gegaan is met jouw envelop, geniet er maar van! Knuff!

    Verwijderen
    Beantwoorden

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Ha wat leuk, stofje ook gevonden toevallig, was vergeten dat ik hier gevraagd had...jurkje voor de verjaardag van mijn jongste gemaakt... En ik zag ook een bekende muts voorbij komen! Leuk, leuk rompertje had je ook gemaakt zeg!

    BeantwoordenVerwijderen

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...