Dit ben ik

Hoi hoi, leuk dat je een kijkje komt nemen op mijn blog.
Kathy, mama van twee meiden, lief van Mark en werk als juf in het basisonderwijs. In ons gezin wonen ook hond Saartje en onze twee poezen.
Ik word blij van creatief bezig zijn; naaien, bakken, koken, fröbelen, foto's maken en erop trekken met onze T3 camper.
Sinds 2011 heb ik een project opgezet dat Geef het door! heet: babyspullen die mensen niet meer nodig hebben worden complete babypaketten die bij mensen terecht komen die het hard nodig hebben.
Sinds december blog ik voor dewereldvanmorgen.nl Een site dat gaat over duurzaamheid.

Ik noem mijn blog: HARTEDINGEN. Op deze blog staan de dingen die mij blij maken en een sprongetje van geluk geven.

Veel kijk- en leesplezier!



zondag 29 december 2013

onder de kerstboom

Ik was appeltaart aan het bakken en bedacht me in een keer, zoals dat weleens spontaan gaat als je aan het creatief mijmeren bent...dat bakpapier daar kan ik toch iets leuks mee maken, samen met twee eenvoudige potjes, en o ja ik heb dat leuke krukje nog. Zo bedacht, zo gedaan en een half uurtje laten, met de rommel nog in de keuken, was het idee geboren. Zelfs de dop deed gezellig mee. Emma vond het prachtig haar diertjes in de glittersneeuw.

 Fijne eindejaarsavond en tot in het nieuwe jaar!
liefs kathy

4 opmerkingen:

  1. Soms kun je opeens een idee krijgen en als het dan ook nog lukt zoals je het hebt bedacht, kan je dag niet meer stuk!
    Jij ook een fijne jaarwisseling met je gezin!
    Groetjes Diane

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Gezellig!!! Geniet vandaag van de laatste dag het jaar en op naar een mooi, liefdevol en creatief 2014! X

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Ziet er mooi uit. Ook dat kaartje met dat hartje van knopen. Leuk.

    BeantwoordenVerwijderen

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...