Dit ben ik

Hoi hoi, leuk dat je een kijkje komt nemen op mijn blog.
Kathy, mama van twee meiden, lief van Mark en werk als juf in het basisonderwijs. In ons gezin wonen ook hond Saartje en onze twee poezen.
Ik word blij van creatief bezig zijn; naaien, bakken, koken, fröbelen, foto's maken en erop trekken met onze T3 camper.
Sinds 2011 heb ik een project opgezet dat Geef het door! heet: babyspullen die mensen niet meer nodig hebben worden complete babypaketten die bij mensen terecht komen die het hard nodig hebben.
Sinds december blog ik voor dewereldvanmorgen.nl Een site dat gaat over duurzaamheid.

Ik noem mijn blog: HARTEDINGEN. Op deze blog staan de dingen die mij blij maken en een sprongetje van geluk geven.

Veel kijk- en leesplezier!



vrijdag 22 november 2013

Sint stempels

Ik maakte stempels. Niet van een gum maar van foam. Heerlijk zacht materiaal om te knippen en in te snijden. Emma maakte haar eerste eigen stempel. De E.
Deze bakjes namen we mee naar de optocht van Sinterklaas. Daar konden de pepernoten in.

3 opmerkingen:

  1. prachtig wat een gezellig blogje ...ik zag jou via andere hakers..groetjes

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Leuk idee om daar de pepernoten in te doen,
    Die gezichtjes van je dochters vol verwachting wat gaat komen, leuke tijd voor de kinderen!
    Groetjes Diane

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat een leuk idee om daar stempels van te maken! Dat lijkt me leuk om ook eens te proberen. Foam heb ik nog wel liggen, dus ik hoef me vanmiddag niet te vervelen :-)

    BeantwoordenVerwijderen

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...