Dit ben ik

Hoi hoi, leuk dat je een kijkje komt nemen op mijn blog.
Kathy, mama van twee meiden, lief van Mark en werk als juf in het basisonderwijs. In ons gezin wonen ook hond Saartje en onze twee poezen.
Ik word blij van creatief bezig zijn; naaien, bakken, koken, fröbelen, foto's maken en erop trekken met onze T3 camper.
Sinds 2011 heb ik een project opgezet dat Geef het door! heet: babyspullen die mensen niet meer nodig hebben worden complete babypaketten die bij mensen terecht komen die het hard nodig hebben.
Sinds december blog ik voor dewereldvanmorgen.nl Een site dat gaat over duurzaamheid.

Ik noem mijn blog: HARTEDINGEN. Op deze blog staan de dingen die mij blij maken en een sprongetje van geluk geven.

Veel kijk- en leesplezier!



zondag 20 oktober 2013

herfst

Geniet van de herfst!



4 opmerkingen:

  1. Wat ziet dat er super leuk uit, dat is pas herfst

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat ziet het er gezellig uit! En wat een prachtige sjaal heeft je meiske om!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wij ook heerlijk! Tot nu toe heerlijke temperaturen! Wat ziet Sofie er mooi ui! X

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Bedankt voor je compliment op mijn groene rokje! De herfst is niet echt mijn ding behalvevan binnen naar buiten kijkend bij de kachel dan. En wat zie ik een bekend boekje, Miep volgens mij die eikeltjes gaat zoeken in het bos. Woei woei. Herinner ik me, dat was een van mijn eerste leesboekjes alweer lang geleden. Was dat al bijna vergeten. Leuk om terug te zien.

    BeantwoordenVerwijderen

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...