Dit ben ik

Hoi hoi, leuk dat je een kijkje komt nemen op mijn blog.
Kathy, mama van twee meiden, lief van Mark en werk als juf in het basisonderwijs. In ons gezin wonen ook hond Saartje en onze twee poezen.
Ik word blij van creatief bezig zijn; naaien, bakken, koken, fröbelen, foto's maken en erop trekken met onze T3 camper.
Sinds 2011 heb ik een project opgezet dat Geef het door! heet: babyspullen die mensen niet meer nodig hebben worden complete babypaketten die bij mensen terecht komen die het hard nodig hebben.
Sinds december blog ik voor dewereldvanmorgen.nl Een site dat gaat over duurzaamheid.

Ik noem mijn blog: HARTEDINGEN. Op deze blog staan de dingen die mij blij maken en een sprongetje van geluk geven.

Veel kijk- en leesplezier!



zaterdag 11 mei 2013

Sofie haar verjaardag

Sofie is 3 jaar geworden. Wat een feest!
Ik maakte een verjaardagsbroche
en een taart met prinsessenschoentjes en een kroontje.
Traditiegetrouw zetten wij bij elke kinderverjaardag het grootste cadeau onder een deken. wat een verrassing komt er dan tevoorschijn voor de kinderen. Vandaag kreeg Sofie haar buitenspeeltentje.
Emma vond het ook reuze leuk om de pakjes te bewonderen.
Mama vindt jou lief,
grote meid, die af en toe nog heerlijk klein kan zijn.

4 opmerkingen:

  1. Hieperdepiep hoeraaaaaaaaaaaaaaa voor de jarige meid!!!!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Gefeliciteerd!! Wat zijn ze dan ineens groot hé, en toch ook nog zo lekker klein soms :-)

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Gefeliciteerd, met Sofie en alweer 3 dat is een leuke leeftijd
    weer een jaar vol verrassingen :))

    Fijne Moederdag ♥

    BeantwoordenVerwijderen

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...