Dit ben ik

Hoi hoi, leuk dat je een kijkje komt nemen op mijn blog.
Kathy, mama van twee meiden, lief van Mark en werk als juf in het basisonderwijs. In ons gezin wonen ook hond Saartje en onze twee poezen.
Ik word blij van creatief bezig zijn; naaien, bakken, koken, fröbelen, foto's maken en erop trekken met onze T3 camper.
Sinds 2011 heb ik een project opgezet dat Geef het door! heet: babyspullen die mensen niet meer nodig hebben worden complete babypaketten die bij mensen terecht komen die het hard nodig hebben.
Sinds december blog ik voor dewereldvanmorgen.nl Een site dat gaat over duurzaamheid.

Ik noem mijn blog: HARTEDINGEN. Op deze blog staan de dingen die mij blij maken en een sprongetje van geluk geven.

Veel kijk- en leesplezier!



zondag 5 mei 2013

hele leuke tasjes als swap

Gisteren was het zover, ik kreeg mijn swap van Alexandra. Op haar blog zag ik een lief tasje en vroeg aan haar of ze een swap met mij wilde doen. Dit leek haar ook leuk.
Dit kreeg ik van haar. De foto's van Emma en Sofie had ik haar toegestuurd en zij verwerkte deze.
Mooi he!?
Dank je wel Alexandra!
 






4 opmerkingen:

  1. 2 plaatjes ♥♥♥ wowwww
    liefs jenneke

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Graag gedaan, de foto van het rokje volgt nog ze is een paar dagen uit logeren :))

    Lieve groetjes

    BeantwoordenVerwijderen

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...