Dit ben ik

Hoi hoi, leuk dat je een kijkje komt nemen op mijn blog.
Kathy, mama van twee meiden, lief van Mark en werk als juf in het basisonderwijs. In ons gezin wonen ook hond Saartje en onze twee poezen.
Ik word blij van creatief bezig zijn; naaien, bakken, koken, fröbelen, foto's maken en erop trekken met onze T3 camper.
Sinds 2011 heb ik een project opgezet dat Geef het door! heet: babyspullen die mensen niet meer nodig hebben worden complete babypaketten die bij mensen terecht komen die het hard nodig hebben.
Sinds december blog ik voor dewereldvanmorgen.nl Een site dat gaat over duurzaamheid.

Ik noem mijn blog: HARTEDINGEN. Op deze blog staan de dingen die mij blij maken en een sprongetje van geluk geven.

Veel kijk- en leesplezier!



dinsdag 2 april 2013

Pasen voorbij

Hebben jullie fijne Paasdagen gehad?

Op Paaszondag zijn we naar een rommelmarkt geweest.
Sofie zag hem staan, ging erop zitten, reed er mee door de zaal en glunderde van oor tot oor toen ik zei dat we hem zouden kopen.
Voor 10 euro niet duur. Duurzaam dat mooie hout.

En weet je wat ik vond? Een houten puzzel waar ik broches van gemaakt heb.

3 opmerkingen:

  1. Super leuke en originele broches!!!!

    grtjs katrien

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat een leuke broches :))

    Lieve groetjes

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Geweldig leuk die broches, ga ik onthouden als leuk, lief klein kadootje dus je gaat me vast nog zien in je online shop :)
    X Es

    BeantwoordenVerwijderen

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...