Dit ben ik

Hoi hoi, leuk dat je een kijkje komt nemen op mijn blog.
Kathy, mama van twee meiden, lief van Mark en werk als juf in het basisonderwijs. In ons gezin wonen ook hond Saartje en onze twee poezen.
Ik word blij van creatief bezig zijn; naaien, bakken, koken, fröbelen, foto's maken en erop trekken met onze T3 camper.
Sinds 2011 heb ik een project opgezet dat Geef het door! heet: babyspullen die mensen niet meer nodig hebben worden complete babypaketten die bij mensen terecht komen die het hard nodig hebben.
Sinds december blog ik voor dewereldvanmorgen.nl Een site dat gaat over duurzaamheid.

Ik noem mijn blog: HARTEDINGEN. Op deze blog staan de dingen die mij blij maken en een sprongetje van geluk geven.

Veel kijk- en leesplezier!



vrijdag 12 april 2013

nieuws van een groot meisje

GROOT NIEUWS van een GROOT MEISJE
Sofie at gisteren een bakje paprika leeg, ging op de kruk staan en zei triomfantelijk:
"Ik ben groot!" en daarna zelf aangaf naar de w.c. te moeten.
Trotse mama!!! Het begin van het einde van de luiers?

2 opmerkingen:

  1. Wat een grote meid heb jij, ze kijkt zoooooooooo trots !
    En die vogeltjes zijn erg lief en die clipjes, wauw!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Leuke Swap, jullie hebben allebei leuke spulletjes gegeven en gekregen! ;)
    Vrolijke kleurtjes allemaal!

    Een hele fijne week!
    Lieve groet,

    Miriam
    't Bezige Bijtje

    BeantwoordenVerwijderen

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...