Dit ben ik

Hoi hoi, leuk dat je een kijkje komt nemen op mijn blog.
Kathy, mama van twee meiden, lief van Mark en werk als juf in het basisonderwijs. In ons gezin wonen ook hond Saartje en onze twee poezen.
Ik word blij van creatief bezig zijn; naaien, bakken, koken, fröbelen, foto's maken en erop trekken met onze T3 camper.
Sinds 2011 heb ik een project opgezet dat Geef het door! heet: babyspullen die mensen niet meer nodig hebben worden complete babypaketten die bij mensen terecht komen die het hard nodig hebben.
Sinds december blog ik voor dewereldvanmorgen.nl Een site dat gaat over duurzaamheid.

Ik noem mijn blog: HARTEDINGEN. Op deze blog staan de dingen die mij blij maken en een sprongetje van geluk geven.

Veel kijk- en leesplezier!



woensdag 27 maart 2013

zo blij als een kind

Vandaag heeft Emma voor het eerst buiten geskeelerd. Kijk eens wat ze blij is! Natuurlijk heeft ze goede beschermers erbij gekregen.
Ik geniet van Emma en Sofie als ze heerlijk buiten spelen. Ik was vroeger ook een buitenkind.
Sofie heeft een poppenwagen gekregen. Ook zij is helemaal blij!

5 opmerkingen:

  1. Heerlijk! Nog een beetje warmer en dan kan de zomerjas er weer bij aan!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. O heerlijk wat een lekkere bekkies! Je oudste lijkt op jou Kathy! lief <3

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Hier in Belgie was het gisteren buitenspeeldag, mijn kids hebben dus ook lekker buiten gespeeld!!! Zalig!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Zodra de zon schijnt, willen mijn kinderen buiten spelen ook al is het steenkoud! Als het sneeuwt vinden ze het ook geweldig, behalve dan de laatste tijd... Ze zijn er wel klaar mee. Vanmorgen kwamen we buiten en het eertse wat mijn Emma riep: "Ik ruik de lente!" Heerlijk toch? MAar als het donker en grauw is, dan willen ze graag computeren of op de tab of tv-kijken of op de wii. Jammer nou dat hun moeder het beter vindt als ze zich zelf kunnen vermaken met speelgoed of knutselen :). Als ze dat een poos hebben gedaan, dan mogen ze nog even digitaal worden, haha!

    BeantwoordenVerwijderen
  5. geellig, lekker buiten spelen! Mooie foto's zo.

    Hartelijke groet.
    Kora

    BeantwoordenVerwijderen

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...