Dit ben ik

Hoi hoi, leuk dat je een kijkje komt nemen op mijn blog.
Kathy, mama van twee meiden, lief van Mark en werk als juf in het basisonderwijs. In ons gezin wonen ook hond Saartje en onze twee poezen.
Ik word blij van creatief bezig zijn; naaien, bakken, koken, fröbelen, foto's maken en erop trekken met onze T3 camper.
Sinds 2011 heb ik een project opgezet dat Geef het door! heet: babyspullen die mensen niet meer nodig hebben worden complete babypaketten die bij mensen terecht komen die het hard nodig hebben.
Sinds december blog ik voor dewereldvanmorgen.nl Een site dat gaat over duurzaamheid.

Ik noem mijn blog: HARTEDINGEN. Op deze blog staan de dingen die mij blij maken en een sprongetje van geluk geven.

Veel kijk- en leesplezier!



zondag 17 maart 2013

enveloppen van lamineerplastic

Ik las dat je met lamineerplastic ook leuke dingen kunt maken.
Zie hier het resultaat.
Zo ga je te werk:
De plaatjes heb ik op papier gelijmd. *Kijk eerst hoe de vouwen van je blad worden, zodat het goed het plaatje goed op de voorkant of achterkant komt en niet op de kop
Het blad in lamineerplastic leggen en lamineren.
Dan het blad vouwen tot een enveloppe.
Beide kanten vastnaaien.
Randen bijknippen
Knopje en versiersel eraan.
Klaar!

5 opmerkingen:

  1. Oh wat leuk... Ga ik zeker eens proberen!!

    Grtjs Sylvia

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Oh dat heb je weer leuk gemaakt! Was al net aan het kijken of je pinterest hebt en ik deze kan repinnen. Werkt beter als links naar mijn mail sturen ;).
    Thanks for sharing! Warme groetjes en knuffels van Susan

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat een leuk idee, ga ik ook eens en keer proberen...
    En wat je swap betreft!!! Helaas bloemetjes wil nog wel lukken
    maar hartjes en vogeltjes heb ik nog niet uitgeprobeerd.

    Succes lieve groetjes

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Fijn hè dat lamineren, we kunnen ons weer helemaal uitleven!

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Wat een goed ide. Net als Susan wil ik het idee ook bewaren. Ik heb hem gepint. Groetjes.

    BeantwoordenVerwijderen

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...