Dit ben ik

Hoi hoi, leuk dat je een kijkje komt nemen op mijn blog.
Kathy, mama van twee meiden, lief van Mark en werk als juf in het basisonderwijs. In ons gezin wonen ook hond Saartje en onze twee poezen.
Ik word blij van creatief bezig zijn; naaien, bakken, koken, fröbelen, foto's maken en erop trekken met onze T3 camper.
Sinds 2011 heb ik een project opgezet dat Geef het door! heet: babyspullen die mensen niet meer nodig hebben worden complete babypaketten die bij mensen terecht komen die het hard nodig hebben.
Sinds december blog ik voor dewereldvanmorgen.nl Een site dat gaat over duurzaamheid.

Ik noem mijn blog: HARTEDINGEN. Op deze blog staan de dingen die mij blij maken en een sprongetje van geluk geven.

Veel kijk- en leesplezier!



vrijdag 1 maart 2013

lente give- away

Joehee! bijna lente. Dat vraag om een vrolijke give away.
Dit keer een transfer van een heel schattig hertje met vogeltjes.
Heel leuk om bijvoorbeeld een kussentje van te maken, of een schilderijtje of...
Let op: deze transfer kun je niet gebruiken op iets dat je vaak wast, want dat overleeft deze kwaliteit niet.

Doe je mee?
Plaats je een berichtje?
Word of blijf je volger?
Link je mij op je blog?

Wow, wat veel leuke reacties, maar liefst 35.
Dat vind ik echt geweldig. En veel nieuwe volgers erbij, waarvan ik het bestaan van hun blog nog niet wist en ook de meeste van hen ben gaan volgen.

Dit keer laat ik mijn man geen getal zeggen, maar zeg ik zelf 21! want het is 21 maart.
Kreatita T. GEFELICITEERD!!!

35 opmerkingen:

  1. Wat een mooi plaatje, ik doe graag mee! Kom je volgen en zal ook even een linkje plaatsen.
    Liefs Micki

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Jaa ik doe mee en volg je al een tijd:)

    Ik heb nu ook een giveaway!

    Groetjes linda

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Oh daar kan ik toch geen nee tegen zeggen. So übercute dat hertje! Die wil ik zekers wel winnen :D en dan op een tas strijken...ik verzin wel iets of een rok die ik niet vaak ga wassen whahaha.
    Een linkje komt eraan op mijn blog ;).
    Warme groetjes en knuffels!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Ik ga evoor, super leuk! Groet van De Juffrouw

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Euhm, deze plaat had je van mij gekregen in de swap he? Is een plaat van Wu en Wu. Ik heb hier de echte kalender van.
    Is een transfer een kopie op katoen?

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Ow dat hertje is té leuk !
    Graag waag ik een kansje dus. Volgen doe ik natuurlijk al. Linkje doe ik ook.

    BeantwoordenVerwijderen
  7. en of dat ik meedoe!! ♥♥ wie wil er nu niet zoiets prachtigs♥

    ik zal een linkie plaatsen hoor

    lieve groet jenneke

    BeantwoordenVerwijderen
  8. pa als je zin hebt er loopt weer een give away bij mij ( een gezamenlijke ha ha ) zie je aan de rechterzijde te staan

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Doe je mee? Jazekerrrrrrrrrrrr
    Plaats je een berichtje? Jazeker ben ik lekker nu aan het doen bij je.
    Word of blijf je volger?Ik blijf volger bij je hihihi
    Link je mij op je blog? Echt wel op mijn fb, ik blog niet (denk dat je dat wel weet)https://www.facebook.com/hester.horden
    Ik vind je give away ♥
    Lieve groetjes Hester

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Wat een gezellig blog, daar hou ik van dus kom je zeker volgen! Ik ben net binnen dus of ik dn al mee mag dingen??? Maar zou een leuke zijn voor een gezellig tuinkussentje en daar heb ik er nooooit genoeg van haha
    Liefs Esther (Espiratie.blogspot)

    BeantwoordenVerwijderen
  11. wat maak jij super mooie dingen, heb meteen weer een inspiratie kick haha.
    tuurlijk ga ik je volgen en wil ik mee doen met je give away wie wil dat nou niet hebben !
    Liefs, Ellen
    http://ietsiepietsiekitschie.blogspot.nl/

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Oh ik doe heel graag mee,zo een mooi hertje.

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Kom ik opeens hier via via en val ik met mijn neus in de boter met zo'n leuke give away. Mijn dochter zal hem prachtig vinden. Ik doe mee en ben natuurlijk volger geworden.

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Wat een cutie! Daar weet ik wel raad mee :-) Linkje staat op mijn blog hoor! Daaaaaag

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Leuk, ik doe mee. Linkje is al geplaatst.

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Zoals ik eerder reeds schreef, ik wordt gewoon zooooo blij van je blog.
    En nu kan ik die vrolijkheid zelf in huis halen?
    Tuuuuurlijk doe ik mee .

    Ik zet ook een linkje op mijn blog ;-)

    BeantwoordenVerwijderen
  17. Hey Kathy, ik voel me een beetje een hebbert zeg, heb jouw vorige give away al gewonnen. Ik gun hem iemand anders, zal wel een linkje voor je plaatsen. Liefs!

    BeantwoordenVerwijderen
  18. Hoi Kathy,
    Wat gezellig hier.
    en ook nog zo'n leuke give away.
    Ik doe graag mee, je hebt helemaal gelijk, helemaal mijn ding.
    Ik ga je volgen hoor.
    en ook welkom op mijn blog.
    tot volgs,
    Lieve groet Marieke

    BeantwoordenVerwijderen
  19. Hoi !
    Ik las je berichtje op mijn blog van januari (Merelsblog), bedankt daarvoor. Ik ben weer met frisse moed begonnen om mijn blog nu écht bij te gaan houden. Ik ga nu ook even jouw blog 'bijlezen'. Graag doe ik ook mee, wat een snoezig hertje..! Fijne avond verder. Liefs, Mireille

    BeantwoordenVerwijderen
  20. Hoi volger ben ik al een tiujdje maar deze had ik toch effe gemist maar ik maak graag kans en doe dus graag mee aan je give away
    Groetjes Jolanda

    BeantwoordenVerwijderen
  21. Ik ben net je volger geworden en zag deze give away. Ik doe graag mee en zal ook een linkje plaatsen.

    groeten saskia

    BeantwoordenVerwijderen
  22. Wat een lieverdje! Daar doe ik graag voor mee, volger ben ik natuurlijk al, linkje zet ik op doejeookmee.

    Groetjes ;)

    BeantwoordenVerwijderen
  23. Super leuk, ik ga je volgen en linken. Complimenten voor je vrolijke blog en je nieuwe webwinkel je maakt mooie spulletjes.

    BeantwoordenVerwijderen
  24. Wat een leuk blog heb je...nou ik neem gelijk ook een gokje en dan ga ik weer even verder neuzen bij je leuk leuk leuk ga ook een linkje plaatsen...

    Lieve groetjes :)

    BeantwoordenVerwijderen
  25. O wat een schatje!! Ik kende je blog niet maar wat heb je een leuk gezellig blog. Ik ben met plezier volger geworden en wil ook heel graag meedoen met je give-away. Groetjes Laura

    BeantwoordenVerwijderen
  26. Wat schattig! Ik doe graag mee.
    Groetjes Marianne
    mariannehaakt.blogspot.nl

    BeantwoordenVerwijderen
  27. Wat een leuk blog... ga zeker een volger worden en maak ook graag een kansje op je give away!!

    Grtjs Sylvia
    Bysyllys@blogspot.nl
    (zal een linkje plaatsen

    BeantwoordenVerwijderen
  28. Hoi ik doe mee hoor en ga je volgen, helemaal leuk, ik vind het heerlijk zoveel creativiteit er is onder de mensen, doe ook zoveel ideëen op, maar vind het ook leuk berichtjes te lezen op mijn blog, kom daar ook eens kijken als je tijd hebt, ik heb ook een leuke weggever
    Hele fijne dag nog, Tineke

    BeantwoordenVerwijderen
  29. Ontzettend leuke blog!! Alle spulletjes die je maakt zijn precies mijn stijl! Ik doe ook graag mee voor de give-away :-)

    Reninca
    masjoefel.blogspot.be

    BeantwoordenVerwijderen
  30. wat leuk zeg! word altijd zo vrolijk van je blog. Ik doe graag mee

    BeantwoordenVerwijderen
  31. Wat een leuke give-away, doe ik zeker aan mee!

    Linkje op http://selfmade-matilda.blogspot.be

    BeantwoordenVerwijderen
  32. Ohhh wat superschattig!! Maak je dit zelf?? Ik doe heeeel graag mee!! Super voor een tas of kussen voor mijn jongste dochter!!! Ik ben je nieuwste volger!!

    Groetjes Elise

    Oja heb zelf ook een give away ;-)

    BeantwoordenVerwijderen
  33. Errug leuk! Ik game ook volgen! En doe graag mee!
    Groeten Anouk

    BeantwoordenVerwijderen
  34. Leuke give-away, ik spaar spullen van hertjes.binnenkort gaan mijn man en ik een hobbyruimte voor mij inrichten,lijkt me leuk om het hertje op een kussen of schilderij voor de hobbykamer aan te brengen. Ik doe graag mee!groetjes!

    BeantwoordenVerwijderen
  35. Wat een leuk lief schattig hertje!
    Ow zou hier zo al meerdere plekjes voor weten ;-)
    Ik waag dus super graag een kansje.

    Liefs Priscilla

    BeantwoordenVerwijderen

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...