Dit ben ik

Hoi hoi, leuk dat je een kijkje komt nemen op mijn blog.
Kathy, mama van twee meiden, lief van Mark en werk als juf in het basisonderwijs. In ons gezin wonen ook hond Saartje en onze twee poezen.
Ik word blij van creatief bezig zijn; naaien, bakken, koken, fröbelen, foto's maken en erop trekken met onze T3 camper.
Sinds 2011 heb ik een project opgezet dat Geef het door! heet: babyspullen die mensen niet meer nodig hebben worden complete babypaketten die bij mensen terecht komen die het hard nodig hebben.
Sinds december blog ik voor dewereldvanmorgen.nl Een site dat gaat over duurzaamheid.

Ik noem mijn blog: HARTEDINGEN. Op deze blog staan de dingen die mij blij maken en een sprongetje van geluk geven.

Veel kijk- en leesplezier!



zondag 10 februari 2013

vandaag

Vanmiddag de harde Carnavalsmuziek ontvlucht; die dreunt altijd zo in onze oren,
de knallende kleuren in optocht, doen altijd pijn aan onze ogen.
30 minuten onder de menigte ervaren wij als een halve marathon aan energie die wegvloeit.
Ja, Emma, Mark en ik zijn hoogsensitief. Wij zochten liever de natuur op.

En Sofie? Die had het koud. Glijden wilde ze niet meer. Toekijken wel.
 

8 opmerkingen:

  1. Ja kan het me helemaal voorstellen. Wij hier helemaal geen carnaval genen mee gekregen, voor ons was het ook een dagje sneeuw. Leuke foto's, genieten. Liefs

    BeantwoordenVerwijderen
  2. kan het me zo voorstellen...kan het ook niet verdragen....nu leeft het hier niet zo....er zijn wel mensen hoor maar die vertrekken naar de overkant van de waal

    mooie foto's...dank je wel voor de kans enne saskia van harte gefeliessss

    lieve groet jenneke

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Hey die Kathy probeer in het vervolg eens licht om je heen te zetten als je grote mensenmassa's in moet. Het helpt echt. Liefst wit of goud licht, gewoon een koepel van licht of voorstellen dat zo'n soort glazen stolp over je heen komt van licht.
    Ik hoor graag van je of het je helpt.
    Op mijn engelenblog staan nog meer tips onder het label 'angel therapy'.
    Knuff!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Ik kan er ook niet tegen hoor, pfff..heerlijk dat jullie de rust op zochten.
    Mooie foto`s ♥
    Saskia van harte gefeliess met de give away, en jij enorm bedankt voor de kans!
    Lieve groetjes Hester

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Lekker veel sneeuw! Hadden we hier niet, dus we zijn naar de optocht geweest. De kinderen vinden het altijd prachtig en we hadden een rustig plekje, redelijk vooraan! Mijn kinderen hebben altijd skibroeken aan in de sneeuw. Blijven ze lekker droog en worden ze niet zo koud. Ik koop ze altijd te groot zodat we er een paar jaar mee kunnen doen, aangezien we verder niet skieën ;)!

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Ik weet niet hoe het kom, maa ik wordt altijd zo vrolijk van je blog. Komt het door de vele kleurtjes, blije gezichtjes ... ik weet het niet, maar ik kom zeker nu en dan eens piepen. Zo herlaadt ik weer mijn energie en kan ik er opnieuw tegenaan.
    Je maakt werkelijk zulke leuke dingen, soms wou ik dat ik wat vaker felle kleuren durfde te gebruiken in mijn creaties../ en toch grijp ik altijd terug naar die 'brave' kleuren ... Nu weet ik het, t is een gave en jij hebt die .... Veel succes nog met je leuke blog.

    BeantwoordenVerwijderen

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...