Dit ben ik

Hoi hoi, leuk dat je een kijkje komt nemen op mijn blog.
Kathy, mama van twee meiden, lief van Mark en werk als juf in het basisonderwijs. In ons gezin wonen ook hond Saartje en onze twee poezen.
Ik word blij van creatief bezig zijn; naaien, bakken, koken, fröbelen, foto's maken en erop trekken met onze T3 camper.
Sinds 2011 heb ik een project opgezet dat Geef het door! heet: babyspullen die mensen niet meer nodig hebben worden complete babypaketten die bij mensen terecht komen die het hard nodig hebben.
Sinds december blog ik voor dewereldvanmorgen.nl Een site dat gaat over duurzaamheid.

Ik noem mijn blog: HARTEDINGEN. Op deze blog staan de dingen die mij blij maken en een sprongetje van geluk geven.

Veel kijk- en leesplezier!



donderdag 28 februari 2013

chocolade mmm...

Op de blog van made by Ellen zag ik dit receptje. Ik hou van bakken, veel meer dan van koken. Dus aan de slag! en Sofie hielp mee.
Wil je deze heerlijke chocolade rotsjes ook zelf maken? Heel gemakkelijk, kijk maar:

Je hebt nodig:
chocolade repen (kies verschillende smaken)
cornflakes
rozijnen
pinda's  
laat de chocolade au bain Marie smelten
verschillende smaken> verschillende pannen
roer door de gesmolten chocolade kleine hoeveelheden cornflakes, rozijnen of pinda's
maak er kleine hoopjes van en leg die op een bord
laat het in de koelkast hard worden (ruim een uur)
SMULLEN MAAR!

===
Laat je me weten als je het ook gaat maken of hebt gemaakt?

3 opmerkingen:

  1. Oh dat had ik nou niet willen weten....wat ziet dat er heerlijk uit. Heb per direct honger....

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Hoi Kathy,

    Bedankt voor je berichtjes! Wat leuk dat je al mn receptjes aan het uitproberen bent! Echt leuk om te doen hè!? Succes verder! Jij bent ook al zo heerlijk bezig met 10 dingen tegelijk, haha. Ik vind het ook erg leuk om jou maaksels te zien!

    Groetjes,

    Ellen

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Heerlijk! ik maak zo nu en dan de variant met witte chocolade en cornflakes. Ik vind het dan net zo een crispy reep. heerlijk! Maar deze variant klink ook erg goed!

    BeantwoordenVerwijderen

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...