Dit ben ik

Hoi hoi, leuk dat je een kijkje komt nemen op mijn blog.
Kathy, mama van twee meiden, lief van Mark en werk als juf in het basisonderwijs. In ons gezin wonen ook hond Saartje en onze twee poezen.
Ik word blij van creatief bezig zijn; naaien, bakken, koken, fröbelen, foto's maken en erop trekken met onze T3 camper.
Sinds 2011 heb ik een project opgezet dat Geef het door! heet: babyspullen die mensen niet meer nodig hebben worden complete babypaketten die bij mensen terecht komen die het hard nodig hebben.
Sinds december blog ik voor dewereldvanmorgen.nl Een site dat gaat over duurzaamheid.

Ik noem mijn blog: HARTEDINGEN. Op deze blog staan de dingen die mij blij maken en een sprongetje van geluk geven.

Veel kijk- en leesplezier!



donderdag 24 januari 2013

wat ben ik verwend

Het stelt niet zo veel voor hoor! blogde ze nog naar mij. Ik vind dat het heel veel voorstelt.
Zo verwend ben ik met leuke kaarten, plaatjes, doosje, blik, stickers, popje, geurzakje.

 
Dank je wel Naomi. Helemaal mijn smaak!

5 opmerkingen:

  1. Wat een verwennerij, helemaal leuk!
    Geniet er maar van
    Groetjes Hester

    BeantwoordenVerwijderen
  2. *bloost*
    Graag gedaan. Jij nogmaals bedankt voor jouw swap!! We hebben zekers dezelfde smaak.
    Wat leuk om je dochters er mee te zien poseren! :-)

    BeantwoordenVerwijderen
  3. zo ik vind het nog al wat ☺ alles even mooi en lief

    lieve groet jenneke

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Allemachtig zeg, wat is dit leuk ! Het stelt een heleboel voor, echt superlief !!

    BeantwoordenVerwijderen

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...