Dit ben ik

Hoi hoi, leuk dat je een kijkje komt nemen op mijn blog.
Kathy, mama van twee meiden, lief van Mark en werk als juf in het basisonderwijs. In ons gezin wonen ook hond Saartje en onze twee poezen.
Ik word blij van creatief bezig zijn; naaien, bakken, koken, fröbelen, foto's maken en erop trekken met onze T3 camper.
Sinds 2011 heb ik een project opgezet dat Geef het door! heet: babyspullen die mensen niet meer nodig hebben worden complete babypaketten die bij mensen terecht komen die het hard nodig hebben.
Sinds december blog ik voor dewereldvanmorgen.nl Een site dat gaat over duurzaamheid.

Ik noem mijn blog: HARTEDINGEN. Op deze blog staan de dingen die mij blij maken en een sprongetje van geluk geven.

Veel kijk- en leesplezier!



maandag 7 januari 2013

mijn foto

Een tijdje geleden schreef ik dat ik nieuwe uitdagingen wilde aangaan. Een ervan was foto's insturen voor eventuele prijzen. Ik heb een foto ingestuurd voor Lingewaard: beeld van de regio. Er is een jury aan te pas gekomen en mijn foto staat in de categorie 1ste prijs. Het publiek mag ook stemmen en nu is het afwachten op de uitslag. Mocht ik door het publiek ook uitgekozen worden voor de eerste prijs dan wordt van mijn foto een ansichtkaart gemaakt. Wauw, dat lijkt mij echt een eer!
Bij de gemeente zag ik dit...
Op deze foto is Emma 4 jaar en waren we bij de appeltjesboer.

7 opmerkingen:

  1. Wauw zeg! Maar ja he, het is ook wel een hele leuke foto zeg! Kinderen en natuur, das top! En de kleuren van haar jasje steken leuk af tegen het groen en dan die leuke staartjes! Top foto al zeg ik het zelf!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. heel leuke foto, we duimen mee voor je!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Hoi hoi,

    Wat een gezellig en leuk blog heb je. Leuk je te ontmoeten op deze wijze.
    Tuurlijk ga ik je volgen want je hebt een hoop dingen waar ik blij van word.
    Je schreef me al dat een deel van mijn foto's niet meer te zien zijn op mijn blog.....was en is voor mij een raadsel! Enig idee hoe het kan? Waar sla jij je foto's op voordat je ze plaatst? Heb nl wel eens her en der gelezen dat het te maken heeft met Picasa.....

    Nou tot snel, liefs Francoise

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Ik duim voor jullie, schattige foto, mooi!

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Super gaaf inderdaad hopen en veel duimen dan maar....................ik zal heel hard duimen voor jullie................ wat een super leuke foto als ik zou mogen stemmen nou dan weet ik het wel :-) Succes.
    Groetjes Jacqueline

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Hoi hoi, helemaal vergeten maar het burootje komt van leenbakker. Daar heb ik een bureaulegger van ikea opgelegd en daar onder ligt tafelzeil van de praxis.
    Hopelijk kun je er wat mee.
    Fijne dag.

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Wauw, mooie foto, die kleuren spatten er vanaf!

    BeantwoordenVerwijderen

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...