Dit ben ik

Hoi hoi, leuk dat je een kijkje komt nemen op mijn blog.
Kathy, mama van twee meiden, lief van Mark en werk als juf in het basisonderwijs. In ons gezin wonen ook hond Saartje en onze twee poezen.
Ik word blij van creatief bezig zijn; naaien, bakken, koken, fröbelen, foto's maken en erop trekken met onze T3 camper.
Sinds 2011 heb ik een project opgezet dat Geef het door! heet: babyspullen die mensen niet meer nodig hebben worden complete babypaketten die bij mensen terecht komen die het hard nodig hebben.
Sinds december blog ik voor dewereldvanmorgen.nl Een site dat gaat over duurzaamheid.

Ik noem mijn blog: HARTEDINGEN. Op deze blog staan de dingen die mij blij maken en een sprongetje van geluk geven.

Veel kijk- en leesplezier!



zondag 16 december 2012

Sofie en haar pyama

Sofie heeft sinds een paar dagen een nachthemd...wat staat het schattig! Ze lijkt ineens een echt dametje. Graag wilde ze poseren op haar bed en nam er alle tijd voor. Ja, er werd zelfs gesprongen. Er zat een hetzelfde nachthemdje bij voor haar knuffel. Geniet mee met deze fotoshoot.


6 opmerkingen:

  1. Heerlijk om de foto s te bekijken je ziet dat ze het super naar haar zin heeft in haar mooie pyama
    Groetjes Jacqueline

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Mooi nachthemd, en wat een lief guitig gezichtje.
    Ben eindelijk weer eens aan foto's plaatsen toegekomen.
    Zat(zit) hier met zieke kindjes.

    Liefs

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Ahh, echt HEMA :-) Hier ook favoriet (en met name die kleine ponnetjes erbij vind ik zo leuk). Liefs, Vera

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Och, mijn dochter heeft hem ook, zo schattig! Vind alleen het gat waar haar hoofd door moet nogal krap

    BeantwoordenVerwijderen

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...