Dit ben ik

Hoi hoi, leuk dat je een kijkje komt nemen op mijn blog.
Kathy, mama van twee meiden, lief van Mark en werk als juf in het basisonderwijs. In ons gezin wonen ook hond Saartje en onze twee poezen.
Ik word blij van creatief bezig zijn; naaien, bakken, koken, fröbelen, foto's maken en erop trekken met onze T3 camper.
Sinds 2011 heb ik een project opgezet dat Geef het door! heet: babyspullen die mensen niet meer nodig hebben worden complete babypaketten die bij mensen terecht komen die het hard nodig hebben.
Sinds december blog ik voor dewereldvanmorgen.nl Een site dat gaat over duurzaamheid.

Ik noem mijn blog: HARTEDINGEN. Op deze blog staan de dingen die mij blij maken en een sprongetje van geluk geven.

Veel kijk- en leesplezier!



maandag 17 december 2012

poezelig lief

Bij de surprises uitpakken op school kwam dit lieve inpakpapier tevoorschijn; allemaal Pinkies uit het Gouden Boekje. Ik vroeg of ik het papier mocht hebben.
 Ja zei ze...ik was helemaal blij.

Ben jij een groot fan van poes Pinkie?
Laat het me weten en ik maak iets speciaal voor jou!

5 opmerkingen:

  1. Ik vind het gewoonweg prachtig wat je er van gemaakt hebt!!! Ik ben wel een beetje hééél veel fan ;-)

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Ah wat super lief. Vooral die broche is super!!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. De broche is inderdaad SUPERschattig!!
    Leuk gedaan hoor...

    Groetjes

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Mag je ook fan zijn van jouw maaksels, want dat is wat ik ben. Mijn kleurtjes, rood en roze, gouden boekjes, vroeger tijden........

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Ohhhh echt superrrrrr schattig zeg echt zo leuk die plaatjes echt te zoet zou mijn dochter echt super vinden vooral de poesjes he?Echt super leuk!!!
    Groetjes Jacqueline

    BeantwoordenVerwijderen

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...