Dit ben ik

Hoi hoi, leuk dat je een kijkje komt nemen op mijn blog.
Kathy, mama van twee meiden, lief van Mark en werk als juf in het basisonderwijs. In ons gezin wonen ook hond Saartje en onze twee poezen.
Ik word blij van creatief bezig zijn; naaien, bakken, koken, fröbelen, foto's maken en erop trekken met onze T3 camper.
Sinds 2011 heb ik een project opgezet dat Geef het door! heet: babyspullen die mensen niet meer nodig hebben worden complete babypaketten die bij mensen terecht komen die het hard nodig hebben.
Sinds december blog ik voor dewereldvanmorgen.nl Een site dat gaat over duurzaamheid.

Ik noem mijn blog: HARTEDINGEN. Op deze blog staan de dingen die mij blij maken en een sprongetje van geluk geven.

Veel kijk- en leesplezier!



donderdag 13 december 2012

ik ben super verwend!

Ik had een berichtje achtergelaten bij Thea dat ik deze knoopjes geweldig vond.
Ik vroeg aan haar of ze die zelf gemaakt het. Ja, was het antwoord en of ik er een paar wilde hebben. Jaaaah natuurlijk schreef ik terug. Ze ging voor mij een gezellig pakketje maken, nou en wat voor'n gezellig pakketje. Kijk maar eens.

Vandaag viel er op de mat een enveloppe met mijn gewonnen give- away
bij Saar en Mien.
Deze mooie gehaakte slinger gaat een plekje in mijn praktijk krijgen.

Dank jullie wel allebei

5 opmerkingen:

  1. Ook weer zo'n verwennerij.... Die knoopjes zijn idd errug leuk, lief schattig!!!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Heerlijk verwend dus :-)
    Ziet er super uit.
    Groetjes jacqueline

    BeantwoordenVerwijderen
  3. oww wat een heerlijke verwennerij geniet er maar van kathy

    lieve groet jenneke

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Oh wat lief van haar! Helemaal super die hertjes hè?! Ik ben ook verliefd geworden op hertjes door de blogsters om me heen en geniet heel vaak van het lieve hertje dat ik onlangs kocht op de Leef beurs. Een oudje uit 1926 als ik het goed heb.
    Warme groetjes en knuffels van Susan

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Dat zijn leuke spulletjes, die bij jou wel een plekje kunnen krijgen :)

    BeantwoordenVerwijderen

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...