Dit ben ik

Hoi hoi, leuk dat je een kijkje komt nemen op mijn blog.
Kathy, mama van twee meiden, lief van Mark en werk als juf in het basisonderwijs. In ons gezin wonen ook hond Saartje en onze twee poezen.
Ik word blij van creatief bezig zijn; naaien, bakken, koken, fröbelen, foto's maken en erop trekken met onze T3 camper.
Sinds 2011 heb ik een project opgezet dat Geef het door! heet: babyspullen die mensen niet meer nodig hebben worden complete babypaketten die bij mensen terecht komen die het hard nodig hebben.
Sinds december blog ik voor dewereldvanmorgen.nl Een site dat gaat over duurzaamheid.

Ik noem mijn blog: HARTEDINGEN. Op deze blog staan de dingen die mij blij maken en een sprongetje van geluk geven.

Veel kijk- en leesplezier!



dinsdag 18 december 2012

"hallo mevrouw de uil"

 Ik wilde eens een uiltje gemaakt hebben,
omdat het me zo leuk leek.

5 opmerkingen:

  1. Wat een lieve knuffeluil en al helemaal goed ontvangen zo te zien!!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Hoi Kathy, ik vind jou tof! Je smaak is gelijk aan die van mij en heb jij veel meer rood met witte stippen op je blog als ik, ik ben er even dol op! En wat je doet voor anderen vind ik ook geweldig aan je en bijzonder lief!

    Ik volg je dus al een poosje. En vond hier ook leuke inspiratie die ik zelf weer gebruikte. Misschien vind je het leuk om het te lezen. Ik maakte een lappenpop engel nadat ik jouw exemplaar in mijn hoofd had zitten!

    Groetjes Manon
    http://madeby-manon.blogspot.nl/

    BeantwoordenVerwijderen
  3. wat een enorme leuke post allemaal ♥
    en wat een leuke foto's
    lieve groet jenneke

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Oh wat ziet mijn oog nu ;) hihihi ziet er leuk zo uit bij elkaar. Normaal fotografeer ik altijd alles voordat ik het naar iemand stuur, maar met zoveel engeltjespost was dat niet te doen. Mooi dat het allemaal zo goed op zijn plek valt! Knuff!

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. En die uil ook al zo leuk, dat is pas een echte lekkere dikke knuffeluil of zelfs kussen ;). Ohhh wie weet is dit in de juiste jongenskleuren ook wel leuk om tzt te maken voor kleinzoon in wording... Ennuh graag gedaan hoor!

      Verwijderen

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...