Dit ben ik

Hoi hoi, leuk dat je een kijkje komt nemen op mijn blog.
Kathy, mama van twee meiden, lief van Mark en werk als juf in het basisonderwijs. In ons gezin wonen ook hond Saartje en onze twee poezen.
Ik word blij van creatief bezig zijn; naaien, bakken, koken, fröbelen, foto's maken en erop trekken met onze T3 camper.
Sinds 2011 heb ik een project opgezet dat Geef het door! heet: babyspullen die mensen niet meer nodig hebben worden complete babypaketten die bij mensen terecht komen die het hard nodig hebben.
Sinds december blog ik voor dewereldvanmorgen.nl Een site dat gaat over duurzaamheid.

Ik noem mijn blog: HARTEDINGEN. Op deze blog staan de dingen die mij blij maken en een sprongetje van geluk geven.

Veel kijk- en leesplezier!



donderdag 15 november 2012

zet de bloemetjes maar binnen

Vandaag stond in het teken van bloemen...

Door de brievenbus een verrassing van Mireille omdat ik haar een tijdje geleden een boekje had toegestuurd waar ze razend enthousiast over was en bijna nostalgische tranen liet...en nu na 2 maanden een verrassing terug. Hoe zomers is dat! 3 vrolijke stofjes helemaal in mijn stijl met een enveloppe met 10 reuze zonnebloempitten.

Dan nog meer bloemen in huis. Dit vind ik zulke mooie rozen. Sofie hielp mij vandaag, zittend op het aanrecht was ze een heuse bloemschikster.
En kijk eens hoe lief voor de zomer. Deze kleertjes en slippers mag Sofie gaan dragen als de zon weer warm schijnt en we ons niet meer druk hoeven te maken over wintertenen.
Fijne rozengeur! en manenschijn

1 opmerking:

  1. enorme leuke post, enne sofie kan wel heel goed bloemschikken zeg ☺ enne die zonnebloemen zien we volgend jaar zeker wel op de pica??
    lieve groet jenneke

    BeantwoordenVerwijderen

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...