Dit ben ik

Hoi hoi, leuk dat je een kijkje komt nemen op mijn blog.
Kathy, mama van twee meiden, lief van Mark en werk als juf in het basisonderwijs. In ons gezin wonen ook hond Saartje en onze twee poezen.
Ik word blij van creatief bezig zijn; naaien, bakken, koken, fröbelen, foto's maken en erop trekken met onze T3 camper.
Sinds 2011 heb ik een project opgezet dat Geef het door! heet: babyspullen die mensen niet meer nodig hebben worden complete babypaketten die bij mensen terecht komen die het hard nodig hebben.
Sinds december blog ik voor dewereldvanmorgen.nl Een site dat gaat over duurzaamheid.

Ik noem mijn blog: HARTEDINGEN. Op deze blog staan de dingen die mij blij maken en een sprongetje van geluk geven.

Veel kijk- en leesplezier!



dinsdag 13 november 2012

wat is dit lief!

deze schattige, onverwachte,
verrassing!!! kreeg ik van Susan.

Een tijdje geleden had ik haar dit als verrassing gestuurd, want ik weet hoeveel ze van engelen houdt.

5 opmerkingen:

  1. Oh wat leuk om te lezen dat je er happy mee bent én dat het goed is aangekomen.
    Ja dat Minnie Mouse setje kwam ik tegen nadat je me vertelde dat er een verrassing naar me toe kwam. Als ik rood met witte stippen zie dan moet ik aan jou denken en aan Fieve ;).
    Dat ene retro setje kreeg je al eens in het roze, maar deze is nog leuker in het rood. En dat spaanse poppetje lag in de swap cq kadootjesdoos en heb echt effe zitten te twijfelen of deze door de PostNL brievenbus pastte.
    En die retro kaart en de gisteren nog gemaakte magneet ook helemaal in jouw straatje! Heel veel plezier ervan!
    Jouw spulletjes hangen hier in de huiskamer :). Knuff!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. ik zag het al aan de vlopkes gaaf zeg en wat een leuke kado's
    lieve groet jenneke

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat een vrolijke gezellige dingetjes weer allemaal....

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Hoi Kathy, (?),
    Wat geniet ik iedere keer weer van je blog! Ik ben kleuterjuf, heb zelf geen kinderen, maar ben 21 X tante en 4 X oudtante :-) Je blog past dus helemaal in mijn belevingssfeer.
    Regel je "Geef het door" via school? Zoiets zou op onze gekleurde school ook wel aanslaan.
    Groetjes, Machteld.

    BeantwoordenVerwijderen

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...