Dit ben ik

Hoi hoi, leuk dat je een kijkje komt nemen op mijn blog.
Kathy, mama van twee meiden, lief van Mark en werk als juf in het basisonderwijs. In ons gezin wonen ook hond Saartje en onze twee poezen.
Ik word blij van creatief bezig zijn; naaien, bakken, koken, fröbelen, foto's maken en erop trekken met onze T3 camper.
Sinds 2011 heb ik een project opgezet dat Geef het door! heet: babyspullen die mensen niet meer nodig hebben worden complete babypaketten die bij mensen terecht komen die het hard nodig hebben.
Sinds december blog ik voor dewereldvanmorgen.nl Een site dat gaat over duurzaamheid.

Ik noem mijn blog: HARTEDINGEN. Op deze blog staan de dingen die mij blij maken en een sprongetje van geluk geven.

Veel kijk- en leesplezier!



dinsdag 27 november 2012

kleine swap

Op de blog van Vera zag ik laatst een hele leuke gehaakte paddestoel om een klein doosje heen. Mijn fantasie kwam in beweging en ik stelde me voor dat er in dit schattige doosje kleine briefjes konden komen met kabouterwensen erop. Kabouterwensen die kinderen in mijn kindercoachpraktijk kunnen lezen om zich goed te voelen. Dus ik schreef mijn idee naar haar en zij reageerde. Hoe leuk!

5 opmerkingen:

  1. Hi Kathy, fijn te lezen dat je blij bent met mijn pakje. En oh oh oh, wat maak je me nieuwsgierig met je foto van jouw pakje voor mij (erg irritant dat ik er niet op kan klikken om 'm groter te maken, haha, heb je vast expres gedaan ;-)
    Liefs, Vera

    BeantwoordenVerwijderen
  2. nou wat ontzettend leuk zeg!! en wat een prachtige spullekes
    lieve groet jenneke

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Nou daar ben ik dan op jouw blog, en ik kan je vertellen dat het niet de eerste keer is hoor! Mijn kindjes zitten niet op de vrije school, die is 25 km. hiervandaan en die afstand vond ik te groot tussen onze harten. Ik voel wel heel veel voor de antroposofie en de benadering van het kind met al z'n talenten. Heb net bijenwasblokjes gekocht voor het mannetje waar ik mee werk zodat hij lekker kan tekenen met z'n hele lijf. Ik kom vaker bij je kijken! Swapje doen in het nieuwe jaar? Zou mijn eerste worden maar het ziet er allemaal zo leuk uit dat ik ook graag talentmaaksels wil ruilen.
    Hartegroet
    Marty

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wat is het toch gezellig om op je blog rond te snuffelen. Zo vrolijk. Leuk idee van die kabouterwensen! Ben benieuwd wat je voor Vera hebt gemaakt. groetjes Talitha

    BeantwoordenVerwijderen

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...