Dit ben ik

Hoi hoi, leuk dat je een kijkje komt nemen op mijn blog.
Kathy, mama van twee meiden, lief van Mark en werk als juf in het basisonderwijs. In ons gezin wonen ook hond Saartje en onze twee poezen.
Ik word blij van creatief bezig zijn; naaien, bakken, koken, fröbelen, foto's maken en erop trekken met onze T3 camper.
Sinds 2011 heb ik een project opgezet dat Geef het door! heet: babyspullen die mensen niet meer nodig hebben worden complete babypaketten die bij mensen terecht komen die het hard nodig hebben.
Sinds december blog ik voor dewereldvanmorgen.nl Een site dat gaat over duurzaamheid.

Ik noem mijn blog: HARTEDINGEN. Op deze blog staan de dingen die mij blij maken en een sprongetje van geluk geven.

Veel kijk- en leesplezier!



zondag 4 november 2012

jaaa! de grote snuffel op de snuffelmarkt bracht grote schatten


Vandaag heerlijk gesnuffeld, met de ogen dan, op de rommelmarkt in Arnhem. Wel meer dan 500 kramen. Wat een leuke dingen heb ik gevonden. Kijk je even mee?
Lief kookschortje en schattig tasje met boekje van prinses Lillifee (de schoentjes die Sofie aanheeft vond ik ook, vanaf nu zijn het haar slofjes)


poppenstoeltje en twee knuffels als nieuw
Muziekdoosje als nieuw! en paddestoellampje
Etiketten van Lief! en twee leuke ponsen
Boekje met allemaal grappige tegenstellingen
Blije glinster toverstaf, lentejas en jurkje voor Sofie
                                        
                             Dit vond Emma: borduurkaarten en beeldje van een hondje. 

Emma en Sofie wensen jullie een natte novembermaand toe.
Wees niet bang voor de regen, spring en dans erin!

2 opmerkingen:

  1. Wowwww....wat heb ik nou weer misgelopen !!!!
    Wat gaaf!!! Dat paddestoellampje hebben wij ook en dat schortje...daar hebben wij een jurkje van!!!! Ja superrleuk!!!
    En we gaan zeker een datum plannen want hier word je toch helemaal hebberig van!!!! Pakje is nog niet aangekomen!!!
    Mijn pakje moet nog op de bus, maar dan laat ik het je weten!!!
    Fijne avond x

    BeantwoordenVerwijderen

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...