Dit ben ik

Hoi hoi, leuk dat je een kijkje komt nemen op mijn blog.
Kathy, mama van twee meiden, lief van Mark en werk als juf in het basisonderwijs. In ons gezin wonen ook hond Saartje en onze twee poezen.
Ik word blij van creatief bezig zijn; naaien, bakken, koken, fröbelen, foto's maken en erop trekken met onze T3 camper.
Sinds 2011 heb ik een project opgezet dat Geef het door! heet: babyspullen die mensen niet meer nodig hebben worden complete babypaketten die bij mensen terecht komen die het hard nodig hebben.
Sinds december blog ik voor dewereldvanmorgen.nl Een site dat gaat over duurzaamheid.

Ik noem mijn blog: HARTEDINGEN. Op deze blog staan de dingen die mij blij maken en een sprongetje van geluk geven.

Veel kijk- en leesplezier!



zondag 28 oktober 2012

vandaag...

begon de ochtend heel relaxt; uitgeslapen tot 8:30 nieuwe tijd! Daarna in de pyama beneden gespeeld, zagen we twee ooievaren in de lucht vliegen.
Toen Sofie haar middagslaapje deed knutselde ik met Emma.
In de namiddag zijn we gaan wandelen met opa, oma en hond op de heide.
Wat was het prachtig! met rode neuzen en een flinke hap frisse lucht was het een heerlijke wandeling.
Daarna pannenkoeken gegeten in een pannenkoekenhuis.

3 opmerkingen:

  1. wat een leuke fotookes seg,
    jullie hebben duidelijk genoten!
    liefs, mimi xxx

    BeantwoordenVerwijderen
  2. bedankt voor de info!
    mijn schoonzusje gaat binnenkort shoppen in een AH,
    mss kan ze voor me zoeken, alhoewel ze s de mama van Roza ;-)
    liefs, mimi xxx

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Ach wat een lieve dotjes!!!!
    Doe de groetjes aan Emma!
    Fien en Lieve hebben het nog regelmatig over jullie!

    BeantwoordenVerwijderen

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...