Dit ben ik

Hoi hoi, leuk dat je een kijkje komt nemen op mijn blog.
Kathy, mama van twee meiden, lief van Mark en werk als juf in het basisonderwijs. In ons gezin wonen ook hond Saartje en onze twee poezen.
Ik word blij van creatief bezig zijn; naaien, bakken, koken, fröbelen, foto's maken en erop trekken met onze T3 camper.
Sinds 2011 heb ik een project opgezet dat Geef het door! heet: babyspullen die mensen niet meer nodig hebben worden complete babypaketten die bij mensen terecht komen die het hard nodig hebben.
Sinds december blog ik voor dewereldvanmorgen.nl Een site dat gaat over duurzaamheid.

Ik noem mijn blog: HARTEDINGEN. Op deze blog staan de dingen die mij blij maken en een sprongetje van geluk geven.

Veel kijk- en leesplezier!



dinsdag 16 oktober 2012

onze vakantie

In deze herfstvakantie hebben we een heleboel leuke dingen gepland. Gisteren waren we bij Paddy van blog Fieve. Samen met haar dochtertjes en Emma hebben we zeepjes gemaakt. Sofie was helaas nog ziekjes. Natuurlijk was het spannend of het contact zou lopen als je hoopt, want we kenden elkaar alleen via de mail. De meiden hebben heerlijk gespeeld en wij hebben gezellig zitten kletsen, tot Mark mij belde en zich afvroeg hoe laat ik naar huis zou komen...en toen moesten we de geplande zeepjes nog maken. Dus ja, het klikte goed in het contact omdat de tijd snel voorbij ging.
De zeepjes en Emma stempelt op het kaartje: zelfgemaakte zeep
Vandaag druk geweest met Emma haar kamer. Ze heeft een nieuw bed en een Pip behang op de muur gekregen. Wat was ze blij!
De muur had ik eerder deze week roze geverfd, want het behang zit niet op de hele muur, dat zou een beetje te druk worden, nu is het precies goed: kleurrijk-bloemig en met vogeltjes achter haar bed.
 Zondag waren we bij de Emmapiramide We hebben de toren beklommen en hadden een prachtig uitzicht over de bossen bij Arnhem.

En morgen staat er ook iets leuke gepland; naar een vriendin in Sittard.
Verder nog 2 verjaardagen deze week en donderdag samen met Mark koopavond in en naar de bios. Meisjes logeren dan bij opa en oma.

 Fijne vakantie!

2 opmerkingen:

  1. Klinkt als een gezellig weekje! Have fun!

    Het kamerplaatje ziet er zo gezellig uit! 'k wou zelf wel zo'n kamer;)

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Hoi Hoi,

    Wij zijn aan elkaar gelinkt met de advent swap van Het Keetje van Lien.
    Kan jij mij eventjes mailen?

    Liefs Priscilla
    creatievezebra@live.be

    BeantwoordenVerwijderen

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...