Dit ben ik

Hoi hoi, leuk dat je een kijkje komt nemen op mijn blog.
Kathy, mama van twee meiden, lief van Mark en werk als juf in het basisonderwijs. In ons gezin wonen ook hond Saartje en onze twee poezen.
Ik word blij van creatief bezig zijn; naaien, bakken, koken, fröbelen, foto's maken en erop trekken met onze T3 camper.
Sinds 2011 heb ik een project opgezet dat Geef het door! heet: babyspullen die mensen niet meer nodig hebben worden complete babypaketten die bij mensen terecht komen die het hard nodig hebben.
Sinds december blog ik voor dewereldvanmorgen.nl Een site dat gaat over duurzaamheid.

Ik noem mijn blog: HARTEDINGEN. Op deze blog staan de dingen die mij blij maken en een sprongetje van geluk geven.

Veel kijk- en leesplezier!



donderdag 11 oktober 2012

de rode schoentjes

Kennen jullie het verhaal van de rode schoentjes?
Sofie en ik hebben sinds gisteren onze eigen rode schoentjes.

9 opmerkingen:

  1. ja ha die ken ik ook een liedje toen ik nog WAT jonger was..over de rode schoentjes, ik had toen van die gave stoere brede maar gelakte rode schoenen ha ha

    leuk hoor

    lieve groet jenneke
    http://creaties-jenneke.blogspot.nl/

    BeantwoordenVerwijderen
  2. En ze zijn zo leuk.....ik zie ze overal om me heen...
    Schattig voor kleine meisjes en heel stoer voor mama's hoor:)


    Lieve groet,
    ♥Eefie

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Oh wat leuk, ik wil ook graag rode of blauwe laarzen voo de kleine med maar vind dat zo lastig met alle kleertjes....

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Zooooo leuk! En jullie zijn helemaal in (de mode)!

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Mijn dochter en ik sluiten bij jouw aan hihi!
    Ik hoop maar dat Sofie wel een beetje opknapt voor maandag!
    Als goed is komen zeepspullen morgen binnen!!!
    X Paddy

    BeantwoordenVerwijderen
  6. heerlijk "rode schoentjes, de dochter heeft ook van die knallende: echt iets voor meiskes & voor de winter: kleur!
    liefs, mimi xxx

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Ahh rode schoentjes/laarzen zo leuk...die staan ook al jaren op mijn verlanglijst.
    Heel veel plezier ervan en gefeliciteerd met het winnen van de Give Away bij Koolmade. Ik zag het net ;). Warme groetjes van Susan

    BeantwoordenVerwijderen

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...