Dit ben ik

Hoi hoi, leuk dat je een kijkje komt nemen op mijn blog.
Kathy, mama van twee meiden, lief van Mark en werk als juf in het basisonderwijs. In ons gezin wonen ook hond Saartje en onze twee poezen.
Ik word blij van creatief bezig zijn; naaien, bakken, koken, fröbelen, foto's maken en erop trekken met onze T3 camper.
Sinds 2011 heb ik een project opgezet dat Geef het door! heet: babyspullen die mensen niet meer nodig hebben worden complete babypaketten die bij mensen terecht komen die het hard nodig hebben.
Sinds december blog ik voor dewereldvanmorgen.nl Een site dat gaat over duurzaamheid.

Ik noem mijn blog: HARTEDINGEN. Op deze blog staan de dingen die mij blij maken en een sprongetje van geluk geven.

Veel kijk- en leesplezier!



zondag 30 september 2012

verrassingskaartjes


Ik voelde me vandaag niet zo lekker; spierpijn en een zwaar hoofd. De griep lag gisteren vanuit een hoekje op mij te loeren en heeft me vannacht gevonden. We zouden vandaag naar de verjaardag van mijn broer in Breda gaan, maar daar had ik de puf echt niet voor. Gelukkig kon ik uitslapen terwijl Mark met de meiden opstond en met ze ging fietsen. Toen ik rond 12.30! beneden kwam zag ik dit schattige kaboutermeisje binnnenkomen.

Emma vroeg zo lief: : "mama, voel je je al wat beter?" en gaf mij een knuffel.
Ja, dat voelde ik me en we hebben boven geknutseld, met de warme zon in de kamer.
We hebben verrassingskaartjes gemaakt. Het strikje kun je open maken en kijk maar wat er aan de binnenkant zit. Je kunt er iets liefs schrijven.


1 opmerking:

  1. Leuk die envelopjes en ik kan mij voorstellen dat je dat white board goed kunt gebruiken, super zeg!

    Liefs,
    Thea.

    BeantwoordenVerwijderen

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...