Dit ben ik

Hoi hoi, leuk dat je een kijkje komt nemen op mijn blog.
Kathy, mama van twee meiden, lief van Mark en werk als juf in het basisonderwijs. In ons gezin wonen ook hond Saartje en onze twee poezen.
Ik word blij van creatief bezig zijn; naaien, bakken, koken, fröbelen, foto's maken en erop trekken met onze T3 camper.
Sinds 2011 heb ik een project opgezet dat Geef het door! heet: babyspullen die mensen niet meer nodig hebben worden complete babypaketten die bij mensen terecht komen die het hard nodig hebben.
Sinds december blog ik voor dewereldvanmorgen.nl Een site dat gaat over duurzaamheid.

Ik noem mijn blog: HARTEDINGEN. Op deze blog staan de dingen die mij blij maken en een sprongetje van geluk geven.

Veel kijk- en leesplezier!



vrijdag 7 september 2012

uitslag derde give away

Wat leuk vond ik het om de teller op te zien lopen met nieuwe volgers.
Welkom nieuwe volgers! ik hoop dat jullie blijven genieten van mijn creaties, foto's en belevenissen met mijn dochters.
Het give away theeserviesje had 21 reacties van mensen die het graag wilden winnen.
Wat leuk dat jullie meededen!
Tante Jannie, jij hebt het theeserviesje gewonnen. Gefeliciteerd!
Zou je mij willen mailen: kathyvangemeren@hotmail.com

9 opmerkingen:

  1. Whoehoe Tante Jannie haar geluksmuntje werkt goed, bij mij een Give Away gewonnen en bij jou. En ik weer bij haar ;).
    Mooie kringloop ;). Knuff!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. ha ha ha.....dat geluks muntje heeft idd goed zijn werk gedaan, tante jannie van harte gefelies met deze pracht prijs, en heel veel plezier ermee
    lieve groet jenneke
    http://creaties-jenneke.blogspot.nl/

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Tante Jannie proficiat met je mooie theeservies en natuurlijk ook met je andere gewonnen give away (ik was daar ook één van de gelukkige).

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Superleuk voor de winnaar, en jij dank je wel voor het organiseren van de give away...
    Fijn weekend!

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Wow tante jannie is een bofkont!
    En vandaag gaat jullie pakketje de deur uit :-) Dus waarschijnlijk word het dinsdag bezorgt!

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Gefeliciteerd en leuk je bedankje hieronder! Fijn weekend!

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Dank voor het meedoen met je give-away en gefeliciteerd Tanta Jannie. Een mooi nazomer-weekend toegewenst met hart&ziel door Sil

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Oh WOW! Echt superleuk! Heel erg bedankt! Ik stuur je zo een mailtje met mijn adres! :-)

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Hoera voor tante Jannie, wat zal ze er blij mee zijn.
    Jij succes met de cursus....

    ♥Eefie

    BeantwoordenVerwijderen

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...