Dit ben ik

Hoi hoi, leuk dat je een kijkje komt nemen op mijn blog.
Kathy, mama van twee meiden, lief van Mark en werk als juf in het basisonderwijs. In ons gezin wonen ook hond Saartje en onze twee poezen.
Ik word blij van creatief bezig zijn; naaien, bakken, koken, fröbelen, foto's maken en erop trekken met onze T3 camper.
Sinds 2011 heb ik een project opgezet dat Geef het door! heet: babyspullen die mensen niet meer nodig hebben worden complete babypaketten die bij mensen terecht komen die het hard nodig hebben.
Sinds december blog ik voor dewereldvanmorgen.nl Een site dat gaat over duurzaamheid.

Ik noem mijn blog: HARTEDINGEN. Op deze blog staan de dingen die mij blij maken en een sprongetje van geluk geven.

Veel kijk- en leesplezier!



zaterdag 15 september 2012

tweedehandskleding geshopt

Vandaag ging ik samen met een vriendin en onze beide Emma's naar een kledingbeurs...en wat hebben we geshopt: veel voor weinig. 
Emma had ik meegenomen omdat ze precies weet wat ze wel en niet dragen wil. En ik vind het jammer dat als ik iets koop en zij het links laat liggen in de kast. Zie hieronder de geweldig goede buit...ik ben helemaal happy en Emma en Sofie ook want ze wilde meteen de laarsjes aan. Nou, dat snap ik best!
      

5 opmerkingen:

  1. Wat een vrolijke kleurtjes, en de laarsjes zijn inderdaad geweldig ♥

    Groetjes, Saskia

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Goed gescoord-kleding kan tegenwoordig makkelijk een 2e ronde mee. BENGH is altijd ons favomerk geweest. Helaas wordt dochterlief te groot. Mooie nazomer-zondag-xxx-Sil

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wauw! Jullie hebben goed ingeslagen daar zeg! Wat een leuke kleding allemaal :) Ik denk trouwens dat het theeserviesje is aangekomen alleen (bezig bijtje dat ik ben) was dus 2x niet thuis toen de postbode voor de deur stond... Nu kan ik hem morgen ophalen bij het postkantoor. Ik laat het je weten als het serviesje binnen is! Ga er denk ik een post van maken op mijn blog, heb er een tof idee mee :-)

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Ik zit hier een beetje heel erg jalours te wezen ;-) Dat paarse bengh truitje heeft mijn kleine meid ook. Vaak aan, staat zo schattig. Ook tweede hands :D.... Als er nog eens zo'n beurs is....

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Oh wat heb je lekker geshopt. Recykleren lijkt me trouwens ook echt wat voor jou met al die leuke en vrolijke kleertjes, zo kun je een te klein geworden favoriete outfit weer een nieuw leven geven in een rokje of zo ;).
    Je ziet ik ben effe op bezoek hihihi. Groetjess!

    BeantwoordenVerwijderen

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...