Dit ben ik

Hoi hoi, leuk dat je een kijkje komt nemen op mijn blog.
Kathy, mama van twee meiden, lief van Mark en werk als juf in het basisonderwijs. In ons gezin wonen ook hond Saartje en onze twee poezen.
Ik word blij van creatief bezig zijn; naaien, bakken, koken, fröbelen, foto's maken en erop trekken met onze T3 camper.
Sinds 2011 heb ik een project opgezet dat Geef het door! heet: babyspullen die mensen niet meer nodig hebben worden complete babypaketten die bij mensen terecht komen die het hard nodig hebben.
Sinds december blog ik voor dewereldvanmorgen.nl Een site dat gaat over duurzaamheid.

Ik noem mijn blog: HARTEDINGEN. Op deze blog staan de dingen die mij blij maken en een sprongetje van geluk geven.

Veel kijk- en leesplezier!



vrijdag 10 augustus 2012

moeder- dochterswap

Met Bouwiena van zo mooi zo hip, kwamen we op het spontane idee om een moeder- dochterswap te maken. Beide meiden; Emma en Liza (5 en 6 jaar) maakten wat voor elkaar.
Emma vond het heel leuk om te doen, maar was wel nieuwsgierig hoe haar swapmaatje eruit zag. We kregen haar op een foto te zien en Emma ging meteen aan het werk.

           

2 opmerkingen:

  1. VET leuk zeg. Susan heeft het een keer gedaan met mijn moeder maar dan met scrappen. Erg leuk idee. Ik denk dat Susan het ook wel leuk vind om dat te doen met jullie. Mevrouwtje heeft een eigen naaimachine dus ze kan vast iets leuks knutselen.

    BeantwoordenVerwijderen

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...