Dit ben ik

Hoi hoi, leuk dat je een kijkje komt nemen op mijn blog.
Kathy, mama van twee meiden, lief van Mark en werk als juf in het basisonderwijs. In ons gezin wonen ook hond Saartje en onze twee poezen.
Ik word blij van creatief bezig zijn; naaien, bakken, koken, fröbelen, foto's maken en erop trekken met onze T3 camper.
Sinds 2011 heb ik een project opgezet dat Geef het door! heet: babyspullen die mensen niet meer nodig hebben worden complete babypaketten die bij mensen terecht komen die het hard nodig hebben.
Sinds december blog ik voor dewereldvanmorgen.nl Een site dat gaat over duurzaamheid.

Ik noem mijn blog: HARTEDINGEN. Op deze blog staan de dingen die mij blij maken en een sprongetje van geluk geven.

Veel kijk- en leesplezier!



vrijdag 24 augustus 2012

het haken gaat al beter...


 Ik bedacht me dat ik wel kan haken, alleen ik begrijp de code' s niet hoe het in de boekjes staat. Taaltechnisch snap ik daar helemaal niets van en het frustreerde me enorm.
Nu ben ik goed in 3dimensionaal denken dus daar heb ik gebruik van gemaakt.
Ik weet de vorm van een kopje...ik weet hoe je lossen en vasten moet maken. Een haakwonder ben ik (nog) niet, maar wat vinden jullie ervan?



2 opmerkingen:

  1. Ziet er goed uit. En ik heb knal hetzelfde probleem. Ik begin te lezen en na 2 regels ofzo ben ik al aan het flippen en snap ik er niets meer van, succes!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Ik vind het super gelukt! Snap zelf ook weinig van al die haaktermen. Daarom laat ik het haken vooralsnog maar voor wat het is... :)

    BeantwoordenVerwijderen

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...