Dit ben ik

Hoi hoi, leuk dat je een kijkje komt nemen op mijn blog.
Kathy, mama van twee meiden, lief van Mark en werk als juf in het basisonderwijs. In ons gezin wonen ook hond Saartje en onze twee poezen.
Ik word blij van creatief bezig zijn; naaien, bakken, koken, fröbelen, foto's maken en erop trekken met onze T3 camper.
Sinds 2011 heb ik een project opgezet dat Geef het door! heet: babyspullen die mensen niet meer nodig hebben worden complete babypaketten die bij mensen terecht komen die het hard nodig hebben.
Sinds december blog ik voor dewereldvanmorgen.nl Een site dat gaat over duurzaamheid.

Ik noem mijn blog: HARTEDINGEN. Op deze blog staan de dingen die mij blij maken en een sprongetje van geluk geven.

Veel kijk- en leesplezier!



zaterdag 28 juli 2012

mijn gekregen (+ gemaakte) swap

 


 Joepie, vandaag kreeg ik mijn swap van zo mooi, zo hip
Prachtig kleurrijk en het gaf mij een groot blijheidsgevoel.
Kijk maar... precies de kleuren waar ik van hou.
                     
Dank je wel Bouwiena voor jouw schattige swap.

Nieuwsgierig wat ik voor haar maakte?
Een swap vol hertjes- vogeltjes- Roodkapje en heel veel rood.
 

6 opmerkingen:

  1. Wat een leuke spulletjes heb je gekregen ik snap dat je daar heel erg blij van wordt :-)
    En jij hebt ook leuke spulletjes opgestuurt een mooie en kleurijke swap.
    Groetjes en een fijne zondag
    Jacqueline

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wouw, wat hebben jullie leuke dingetjes gemaakt samen!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wow, hoe mooi allemaal en wat een creativiteit!
    Liefs Els

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Fijn dat de spulletjes goed zijn aangekomen en in de smaak vallen. Heel veel plezier ervan gewenst!

    Ik vroeg mij trouwens af hoe je een witte rand om de foto;s kreeg (staat leuk). Andere achtergrond kleur kiezen dus, heb ik nu ook gedaan. Mooi rood!

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Ooh wat een leuke swap zeg! Prachtige kleurrijke dingen :)

    Groetjes, Saskia

    BeantwoordenVerwijderen

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...