Dit ben ik

Hoi hoi, leuk dat je een kijkje komt nemen op mijn blog.
Kathy, mama van twee meiden, lief van Mark en werk als juf in het basisonderwijs. In ons gezin wonen ook hond Saartje en onze twee poezen.
Ik word blij van creatief bezig zijn; naaien, bakken, koken, fröbelen, foto's maken en erop trekken met onze T3 camper.
Sinds 2011 heb ik een project opgezet dat Geef het door! heet: babyspullen die mensen niet meer nodig hebben worden complete babypaketten die bij mensen terecht komen die het hard nodig hebben.
Sinds december blog ik voor dewereldvanmorgen.nl Een site dat gaat over duurzaamheid.

Ik noem mijn blog: HARTEDINGEN. Op deze blog staan de dingen die mij blij maken en een sprongetje van geluk geven.

Veel kijk- en leesplezier!



zondag 1 juli 2012

here we go...

Mark wil heel graag een camper kopen...om op vakantie te gaan wanneer het weer en de tijd het toelaat. Mij lijkt dat ook geweldig. Back to basic richting Noorwegen.
Twee weken fluisterde Mark in mijn oor, terwijl ik een ijsje zat te eten:  "Ik heb een camper gekocht."
Ik wist niet hoe snel ik het ijsje naar binnen moest werken, iedereen op de fiets zette en de wind door mijn haren vloog...beelden kwamen voorbij van een camper op de oprit. Thuis aangekomen kreeg ik de camper in het vizier...ingepakt in een doos. Haha een bouwpakket van zijn droomcamper. Zie hier het resultaat. We hebben nu zelfs 2 campers want Emma wil een blauwe met bloemen.

2 opmerkingen:

  1. Prachtig doel om van te dromen. Een camper. En nu heb je zelfs iets om alvast bij weg te dromen. Groeten Anna Marie.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Whaha das een mooie! Ja dat heet je dromen visualiseren!! Nu nog met z'n allen gaan voelen en dromen van hoe het voelt om in zo'n prachtige camper op reis te gaan en wie weet staat hij dan binnen de kortste keren op jullie oprit:). Zie je hem al staan??
    Warme creatieve groetjes van Susan

    BeantwoordenVerwijderen

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...