Dit ben ik

Hoi hoi, leuk dat je een kijkje komt nemen op mijn blog.
Kathy, mama van twee meiden, lief van Mark en werk als juf in het basisonderwijs. In ons gezin wonen ook hond Saartje en onze twee poezen.
Ik word blij van creatief bezig zijn; naaien, bakken, koken, fröbelen, foto's maken en erop trekken met onze T3 camper.
Sinds 2011 heb ik een project opgezet dat Geef het door! heet: babyspullen die mensen niet meer nodig hebben worden complete babypaketten die bij mensen terecht komen die het hard nodig hebben.
Sinds december blog ik voor dewereldvanmorgen.nl Een site dat gaat over duurzaamheid.

Ik noem mijn blog: HARTEDINGEN. Op deze blog staan de dingen die mij blij maken en een sprongetje van geluk geven.

Veel kijk- en leesplezier!



vrijdag 29 juni 2012

tjilperdetjilp, Hoera!

Dit stond al heel lang op mijn lijstje, zelf een kaart maken.
Ben jij binnenkort jarig en vind je deze kaart leuk? Laat het mij weten, dan stuur ik hem naar jou!

4 opmerkingen:

  1. Ik vind hem supergaaf maar ik kan zo gauw niemand bedenken die binnenkort jarig is (ik denk niet dat mijn schoonvader een zelfgemaakte kaart op waarde schat ;)

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Hoi hoi:)

    Mag ik ook reageren als ik hem naar iemand anders wil sturen??? Ik vind hem schattig!

    Liefs,
    Thea.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Ik ben net jarig geweest, maar mijn dochter is jarig op 6 juli, ze wordt 19! En wat heb je er veel werk ingestoken!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Hey die Kathy wat ben je weer goed bezig geweest! Het duurt nog wel effe dat ik jarig ben...zo'n anderhalve maand :). Leuke foto's ook van die dromerige dame van jou! Warme creatieve groetjes van Susan die weer terug is van weggeweest ennuh gezellig dat je mee doet met mijn Give Away en ook bij dat blog volger geworden bent. Andere volgers hier zijn van harte uitgenodigd om een kijkje te komen nemen!

    BeantwoordenVerwijderen

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...