Dit ben ik

Hoi hoi, leuk dat je een kijkje komt nemen op mijn blog.
Kathy, mama van twee meiden, lief van Mark en werk als juf in het basisonderwijs. In ons gezin wonen ook hond Saartje en onze twee poezen.
Ik word blij van creatief bezig zijn; naaien, bakken, koken, fröbelen, foto's maken en erop trekken met onze T3 camper.
Sinds 2011 heb ik een project opgezet dat Geef het door! heet: babyspullen die mensen niet meer nodig hebben worden complete babypaketten die bij mensen terecht komen die het hard nodig hebben.
Sinds december blog ik voor dewereldvanmorgen.nl Een site dat gaat over duurzaamheid.

Ik noem mijn blog: HARTEDINGEN. Op deze blog staan de dingen die mij blij maken en een sprongetje van geluk geven.

Veel kijk- en leesplezier!



woensdag 27 juni 2012

vogelhuisjes door Emma

Emma zag vandaag het leuke vogelhuisje wat ik gemaakt had en dacht....maar dat wil ik ook wel! Dus hup naar zolder, waar ze ondanks haar keelpijn zelf het patroon heeft overgenomen en geknipt. Het plakwerk was aan mij besteedt. Emma bedacht dat het vogeltje op een stokje kon zitten. Het werd een uitnoding voor een vriendinnetje die in de vakantie komt logeren.

En Emma bleef aan de knutsel...wat trager en met af een toe een rustpauze liggend in de vele kussens die ik boven heb liggen omdat ze zich nog steeds ziekjes voelde, en bedacht dat ze nu een spaarpot kon maken. Aan de onderkant een luikje gemaakt zodat het geld eruit kan 'vliegen'.


 

3 opmerkingen:

  1. Oh wat lieff! En wat zijn jullie goed bezig geweest. Leuwk!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat knap dat ze dat zelf gemaakt heeft. Ik vind deze huisjes van karton trouwens erg leuk, mag ik vragen welk patroon je daarvoor gebruikt, ben al een poosje op zoek naar zoiets. Misschien ook leuk van vilt.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Leuk, bedankt voor het sjabloon. Ik hoop er vanavond lekker mee aan de slag te kunnen. Fijn ook dat hij in kleur is aangezien mijn printer het de laatste tijd weigerd zwart/ wit af te drukken.

    BeantwoordenVerwijderen

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...