Dit ben ik

Hoi hoi, leuk dat je een kijkje komt nemen op mijn blog.
Kathy, mama van twee meiden, lief van Mark en werk als juf in het basisonderwijs. In ons gezin wonen ook hond Saartje en onze twee poezen.
Ik word blij van creatief bezig zijn; naaien, bakken, koken, fröbelen, foto's maken en erop trekken met onze T3 camper.
Sinds 2011 heb ik een project opgezet dat Geef het door! heet: babyspullen die mensen niet meer nodig hebben worden complete babypaketten die bij mensen terecht komen die het hard nodig hebben.
Sinds december blog ik voor dewereldvanmorgen.nl Een site dat gaat over duurzaamheid.

Ik noem mijn blog: HARTEDINGEN. Op deze blog staan de dingen die mij blij maken en een sprongetje van geluk geven.

Veel kijk- en leesplezier!



zaterdag 26 mei 2012

wat een fijne dag weer!


Sofie wilde vandaag mijn slippers aandoen, snel trok ze haar voet terug toen ze voelde dat bij haar grote teen dat plastig dingetje niet lekker zat. Ik was net te laat met de camera...vandaar haar voet aan het einde van mijn slipper. Maar ik vond het zo schattig en daarom de moeite waard om te laten zien.

Emma had vandaag een feestje van een vriendje van haar school. Ze was het enige meisje tussen de jongens. Wat stoer vond ik dat. Ze hebben de hele middag met water gespeeld in een waterspeeltuin. Met een grote glimlach en een uitdagend gezichtje kwam ze thuis.
Ik kon het niet laten als moeder om wat foto's van Emma en Luka te maken.
Leuk voor later, Emma's eerste vriendje!


3 opmerkingen:

  1. Wat lief zeg, daar zal je vriendin zeker heel blij mee zijn! Leuk om iets bekends ertussen te zien;)

    Wat schattig dat voetje van je kleine.

    Leuke foto van Emma hoor, ze is wel een schattig stoer meisje dan!

    Lieve groetjes en geniet van je weekend!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Ik ben het helemaal met Sofie eens dat dat plastic ding tussen je tenen niet lekker zit! Het is wel een hele leuke foto, hihi... En ik zie aan het gezichtje van Emma dat haar dag ook SUPER was!

    Liefs Zjanne, SWEET ZJAANTJE & PORTFOLIO ZJANNE.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Omdat je het zo netjes vraagt ;-) !!!
    Natuurlijk mag dat! Ik zou het wel leuk vinden dat je vermeld waar dat ontzettend leuke ideetje vandaan komt!
    Wat heerlijk is dat he om iemand te verrassen! Ik ben wel erg benieuwd wat erin zit!!!!!

    BeantwoordenVerwijderen

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...