Dit ben ik

Hoi hoi, leuk dat je een kijkje komt nemen op mijn blog.
Kathy, mama van twee meiden, lief van Mark en werk als juf in het basisonderwijs. In ons gezin wonen ook hond Saartje en onze twee poezen.
Ik word blij van creatief bezig zijn; naaien, bakken, koken, fröbelen, foto's maken en erop trekken met onze T3 camper.
Sinds 2011 heb ik een project opgezet dat Geef het door! heet: babyspullen die mensen niet meer nodig hebben worden complete babypaketten die bij mensen terecht komen die het hard nodig hebben.
Sinds december blog ik voor dewereldvanmorgen.nl Een site dat gaat over duurzaamheid.

Ik noem mijn blog: HARTEDINGEN. Op deze blog staan de dingen die mij blij maken en een sprongetje van geluk geven.

Veel kijk- en leesplezier!



donderdag 10 mei 2012

swap gekregen van juffrouw x

Gisteren kwam ik thuis na een lange dag gewerkt te hebben. Ik was moe en had honger. Nadat ik mijn mannetje en meisjes geknuffeld te hebben aan tafel schoof, sprong Emma op om mij iets te geven. Een pakketje; rood met witte stippen. Om de 5 minuten glinsterden Emma's ogen bij de aanblik van het pakketje. Wat kan een maaltijd dan lang duren. Na het eten pakte ik mijn fotocamera, het had geen seconde langer moeten duren want het papier was er al bijna vanaf gescheurd door 2 handen die wapperden van opwinding om de doos te openen.

Wauw! dat was mijn 1ste antwoord. Wat mooi! dat was mijn 2de antwoord...en wat veel...dat was mijn 3de gedachte. Juffrouw X http://juffrouwx.blogspot.com/heeft echt haar best voor mij gedaan, alles zorgvuldig afgewerkt en echt: ik was zo blij als een kind dat jarig was. Nee, als een kind dat de loterij heeft gewonnen. Dank je wel!!!
 
 
 



2 opmerkingen:

  1. Zooo! Jij bent verwend, leuk! Ben benieuwd naar jouw swap voor haar. Enne..wanneer swappen wij weer eens? Ik heb ook weer een doos kleertjes voor je!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat een leuke spulletjes heb je gekregen voor je swap. Kan me goed voorstellen dat je daar zo blij als een klein kind van wordt.
    Ik heb vandaag je Give Away pakje binnen gekregen en ik ben er heel blij mee. Ik heb het al gedeeld op mijn blog vandaag en ben nu zelf bezig met het verzendklaar maken van mijn kleine Give Away kadootjes. Warme creatieve groetjes van Susan

    BeantwoordenVerwijderen

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...