Dit ben ik

Hoi hoi, leuk dat je een kijkje komt nemen op mijn blog.
Kathy, mama van twee meiden, lief van Mark en werk als juf in het basisonderwijs. In ons gezin wonen ook hond Saartje en onze twee poezen.
Ik word blij van creatief bezig zijn; naaien, bakken, koken, fröbelen, foto's maken en erop trekken met onze T3 camper.
Sinds 2011 heb ik een project opgezet dat Geef het door! heet: babyspullen die mensen niet meer nodig hebben worden complete babypaketten die bij mensen terecht komen die het hard nodig hebben.
Sinds december blog ik voor dewereldvanmorgen.nl Een site dat gaat over duurzaamheid.

Ik noem mijn blog: HARTEDINGEN. Op deze blog staan de dingen die mij blij maken en een sprongetje van geluk geven.

Veel kijk- en leesplezier!



dinsdag 8 mei 2012

een nieuw begin: onze eerste kookavond





 



PROOST!!!
Op onze eerste kookavond met elkaar.




                            Het voorgerecht waren asperges met flink wat knoflook en kwarteleitjes. 
Het hoofdgerecht bestond uit een gevulde courgette met veta, geitenkaas, walnoten, rijst en salade en het nagerecht waren soesjes met tompouces.

Wat was het een gezellige avond. Nieuwe recepten, veel gelachen en openhartige gesprekken. Ik geef de pollepel door aan Sanne.
Ons tweede kookavond staat gepland op vrijdag 8 juni.

4 opmerkingen:

  1. Oh wat ziet het er gezellig uit. Ik ben niet zo'n kookgek, vind eten lekker, maar het liefst wel dat ik het binnen 20 minuten op tafel heb hihi. Maar mooi dat je er zo van kan genieten. Ik wens je/jullie nog veel mooie avonden samen toe. Warme groetjes van Susan

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Zo de gezelligheid spattert van het computer scherm af.... BEE THERE, Debby

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Het was erg gezellig! Wat zullen we eens gaan maken de volgende keer? :-D

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Gezellig hoor een eetclubje. Ik heb ook een eetclubje met nog 3 vriendinnen en spreken om de 2 maanden af. Het is zo gezellig samen koken en lekker kletsen! Geniet er van hoor.
    Je hebt een leuk blog, ik ga je volgen!!

    BeantwoordenVerwijderen

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...