Dit ben ik

Hoi hoi, leuk dat je een kijkje komt nemen op mijn blog.
Kathy, mama van twee meiden, lief van Mark en werk als juf in het basisonderwijs. In ons gezin wonen ook hond Saartje en onze twee poezen.
Ik word blij van creatief bezig zijn; naaien, bakken, koken, fröbelen, foto's maken en erop trekken met onze T3 camper.
Sinds 2011 heb ik een project opgezet dat Geef het door! heet: babyspullen die mensen niet meer nodig hebben worden complete babypaketten die bij mensen terecht komen die het hard nodig hebben.
Sinds december blog ik voor dewereldvanmorgen.nl Een site dat gaat over duurzaamheid.

Ik noem mijn blog: HARTEDINGEN. Op deze blog staan de dingen die mij blij maken en een sprongetje van geluk geven.

Veel kijk- en leesplezier!



zondag 22 april 2012

zomaar een dag; zondag


 
Vanochtend hebben we heerlijke chocolade cupcakes gemaakt. Ze waren echt overheerlijk! We hebben er ook twee ingepakt voor Emma haar juffen en die gaat ze morgen geven. Sofie wilde vandaag een van mijn gemaakte haarbanden in. Verder heeft Emma geknutseld. Ik vind echt dat ze dit creatief kan. Gisteren was ik met haar naar de lapjeshal geweest en heeft ze vilt uitgekozen.

Vanmiddag naar een zangvoorstelling van een vriendin van mij geweest. Wauw, dat was mooi. Ze zongen ook het nummer Lost van Anouk en daar kreeg ik echt kippenvel van, zo gevoelig mooi.



Geen opmerkingen:

Een reactie plaatsen

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...