Dit ben ik

Hoi hoi, leuk dat je een kijkje komt nemen op mijn blog.
Kathy, mama van twee meiden, lief van Mark en werk als juf in het basisonderwijs. In ons gezin wonen ook hond Saartje en onze twee poezen.
Ik word blij van creatief bezig zijn; naaien, bakken, koken, fröbelen, foto's maken en erop trekken met onze T3 camper.
Sinds 2011 heb ik een project opgezet dat Geef het door! heet: babyspullen die mensen niet meer nodig hebben worden complete babypaketten die bij mensen terecht komen die het hard nodig hebben.
Sinds december blog ik voor dewereldvanmorgen.nl Een site dat gaat over duurzaamheid.

Ik noem mijn blog: HARTEDINGEN. Op deze blog staan de dingen die mij blij maken en een sprongetje van geluk geven.

Veel kijk- en leesplezier!



woensdag 25 april 2012

spitter, spetter spat


 

Sinds 2 maanden zit Emma op zwemles. Waar kleding meegenomen wordt kan een tas gebruikt worden. Ha, da' s weer een mooie aangelegenheid voor een crea- uitdaging. Ik had een waterdichte stof gezien (was eigenlijk een douchegordijn) bij de Hema in felroze met witte stippen. Maar ik dacht: ach, die loopt niet weg. Dus wel, want de volgende week was de grote bak met aanbiedingen weg, spoorloos, foetsie. Ik had het nog nagevraagd, nee niet meer in de winkel, echt weg, balen! Maar goed, na wat gemijmerd te hebben hoe ik een leuke zwemtas kon maken die tegen een kleddernatte bikini kan, kwam ik op dit idee: men nemen stof en beplakken dit met doorzichtig book-lon om boeken mee te kaften. Dat werkt echt makkelijk. En dan de tas naaien terwijl de book-lon erop zit. Een lint erdoor om hem dicht te trekken en een gezellig hangertje. Emma heeft nu een originele van mij, voor jou, zwemtas. x- je voor mijn waterratje, die al met haar hoofd onder water durft.



5 opmerkingen:

  1. Je hebt er echt een heel leuke zwemtas van gemaakt en wat een oplossing zeg, heel erg leuk en zo gemaakt!!!
    Veel zwemplezier:)

    ♥Eefie

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat een geweldige creatieve oplossing!!! Wat is ie PRACHTIG geworden!!!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Oh wat een leuke zwemtas en is het zo makkelijk om er een waterdicht stofje van te maken.
    Mmm ga eens zoeken op book-lon...
    En nu ga ik zoefff naar bed, heb je Give Away op mijn Give Aways pagina gezet ;).
    Warme creatieve groetjes van Susan

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Dank je voor je felicitatielied!!!
    Ik heb een heerlijke dag gehad!!
    Jij ook nog een fijn avond(je)!!!

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Wat handig bedacht!
    Ik gebruik altijd doorzichtig tafelkleed plastic van de rol.
    Maar dit is ook handig zeg!Is iets dunner natuurlijk.

    BeantwoordenVerwijderen

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...