Dit ben ik

Hoi hoi, leuk dat je een kijkje komt nemen op mijn blog.
Kathy, mama van twee meiden, lief van Mark en werk als juf in het basisonderwijs. In ons gezin wonen ook hond Saartje en onze twee poezen.
Ik word blij van creatief bezig zijn; naaien, bakken, koken, fröbelen, foto's maken en erop trekken met onze T3 camper.
Sinds 2011 heb ik een project opgezet dat Geef het door! heet: babyspullen die mensen niet meer nodig hebben worden complete babypaketten die bij mensen terecht komen die het hard nodig hebben.
Sinds december blog ik voor dewereldvanmorgen.nl Een site dat gaat over duurzaamheid.

Ik noem mijn blog: HARTEDINGEN. Op deze blog staan de dingen die mij blij maken en een sprongetje van geluk geven.

Veel kijk- en leesplezier!



zondag 22 april 2012

eerste give away


Mijn eerste Give- Away 
Van mij, voor jou


Dit heb ik voor je gemaakt:
een zachte omslag waar een schrijfboekje in vastzit
een (sleutel) hanger
en een lieve kaart
 
Als jij dit wilt winnen vraag ik je:
volger te worden (of volger zijn)
een reactie te plaatsen
een linkje van mijn blog op jouw blog te zetten

Zondag 6 mei is de trekking.
Doe je mee?
Dat zal ik erg leuk vinden

13 opmerkingen:

  1. Hai Kathy,
    En tuurlijk doe ik mee met zo'n leuke give-away!
    Hoe gaat het verder met jou? Hopelijk goed.
    Ik ga jouw even linken op mijn blog hoor en volger ben ik al van het eerste uur he! Hopelijk krijg je er nog heel veel volgers bij!
    Groetjes en fijne zondag nog, Christel

    BeantwoordenVerwijderen
  2. heyhey , volger ben ik al
    de link plaats ik subiet
    en meedoen doe ik supergraag
    ziet er megasupertof uit , rita

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Huppeké
    Volger ben ik net geworden en een link staat al op mijn blog!
    Ik doe heel graag mee aan deze give away! Wat een leuke kleuren en illustraties!!
    Groetjes Silke

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Ik doe heel graag mee-mooi gemaakt-geva applicatie's en kaart. I'm inn-ga je linken-xxx-Sil.

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Leuke give away!
    Ik doe graag mee...
    Een eigen blog heb ik niet...maar geniet erg van je zoemende bijtjes!
    Hartelijke groet,
    Ingrid

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Mooie give away. Ik doe graag mee.
    Ik ga een linkje plaatsen op mijn blog.

    Groetjes Madebynijn

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Jaa natuurlijk doe ik graag mee, ben nog niet zo heel lang volger maar dit is dus een super Give Away, echt wow.
    Je maakt prachtige dingen dus wil zekers graag een kans maken om dit te winnen :D.
    Ik ga gauw nog even mijn Give Aways pagina aanpassen...ben de laatste tijd veel bezig geweest met de Elf Fantasy Fair maar zie dat ik nog op tijd ben...zoeff effe fotoowtje van je Give Away opslaan...ik ben weer weggg...tot snel!
    Warme creatieve groetjes van Susan

    BeantwoordenVerwijderen
  8. JA, ik doe graag mee en waag graag een kansje op deze SUPER Give Away. Ik zal een linkje op mijn blog zetten (als ik erachter ben hoe de nieuwe indeling werkt....)

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Ook ik doe graag mee!!!
    'k word wel :) van je spulletjes en je zult morgen vast wel een topdag hebben, als het kon dan kwam ik even langs.

    Ik ben nog nieuw hier in blogland, misschien dat je eens een kijkje wil werpen op mijn blog?

    Ik ben benieuwd...6 mei dus...'k hou het in de gaten!

    Lieve groetjes,
    Thea.

    BeantwoordenVerwijderen
  10. jaa leuk ik doe mee, ben zojuist volger geworden!
    leuke site!!
    landelieke

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Zo schattig! Ik doe graag nog mee met je give-away!
    Ik kan jammergenoeg je wedstrijd niet per blog delen, want dat heb ik niet..
    Ik heb je give-away wel vermeld op mijn facebook! Hopelijk is dat even goed?

    Liefs

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Hoi, ik ben hier via Elke terecht gekomen.

    Ik doe ook heel graag mee met deze schattige give-away.
    Net zoals Elke deelde ik via facebook :) want ik heb geen blog..

    Groetjes!

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Via Juffrouw X kom ik hier terecht en het opschrijfboekje met de omslag vind ik zo leuk dat ik toch nog een kansje waag, in de hoop dat je pas later vandaag de trekking doet.

    Ik link je ook nog op de valreep.

    Schattige foto van je meiden in de rechterkolom :)

    Groetjes, Saskia

    BeantwoordenVerwijderen

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...