Dit ben ik

Hoi hoi, leuk dat je een kijkje komt nemen op mijn blog.
Kathy, mama van twee meiden, lief van Mark en werk als juf in het basisonderwijs. In ons gezin wonen ook hond Saartje en onze twee poezen.
Ik word blij van creatief bezig zijn; naaien, bakken, koken, fröbelen, foto's maken en erop trekken met onze T3 camper.
Sinds 2011 heb ik een project opgezet dat Geef het door! heet: babyspullen die mensen niet meer nodig hebben worden complete babypaketten die bij mensen terecht komen die het hard nodig hebben.
Sinds december blog ik voor dewereldvanmorgen.nl Een site dat gaat over duurzaamheid.

Ik noem mijn blog: HARTEDINGEN. Op deze blog staan de dingen die mij blij maken en een sprongetje van geluk geven.

Veel kijk- en leesplezier!



zondag 12 februari 2012

mijn moeder


Mijn leven voelt even als een harde ijsbal die maar niet wil smelten. Mijn moeder ligt nog steeds in het ziekenhuis ernstig ziek te zijn en ik ben vaak op en naar gereden om bij haar te zijn. Elk telefoontje kan betekenen....ik weet totaal niet welke kant het opgaat. Heb hierdoor helemaal geen zin gehad om achter de naaimachine te zitten. Toch proberen gedachten opzij te zetten en te genieten...ondanks dat ik heel moe ben en de hele dag wel zou willen slapen.


2 opmerkingen:

  1. Heel veel sterkte toegewenst met je moeder-xxx-Sil.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Dat is niet zo'n leuk blogje! Heel veel sterkte toegewenst met je moeder! Lijkt me echt heel erg moeilijk om je gedachten te verzetten in zo'n situatie. Ik wens je heel veel sterkte toe!
    groetjes christel

    BeantwoordenVerwijderen

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...